شناسهٔ خبر: 59320179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

۴۵۶ امدادگر هلال احمر آماده استقبال از میهمانان نوروزی شدند

ارومیه - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: برای استقبال از مهمانان نوروزی ۲۸ پایگاه امداد و نجات با مشارکت ۴۵۶ امدادگر و نجاتگر در استان تجهیز شد.

صاحب‌خبر -

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر آمادگی کامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمت رسانی امدادی به مسافران نوروزی افزود: در راستای استقبال از مهمانان نوروزی همه امدادگران به صورت آماده باش بوده و در ایام نوروزی همراه مسافران هستند.

وی اظهار کرد: تمامی امدادگران در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در پایگاه‌های هلال‌احمر آماده خدمات رسانی هستند.

محبوبی در ادامه گفت: از میان امدادگران و نجاتگران آماده برای طرح نوروزی با طی دوره‌های بازآموزی، ۲۱۳ امدادگر فعال هستند و در صورت نیاز از دیگر امدادگران دعوت فوری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی یادآور شد: از این میان، ۱۱۸ نفر امدادگر و نجاتگر داوطلب و ۹۵ نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان هستند.

محبوبی تاکید کرد: همچنین یک فروند بالگرد امدادی و ۷۴ آمبولانس و خودروی امدادی نیز در این طرح مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: استان آذربایجان غربی بعنوان یکی از مناطق گردشگری کشور با دارا بودن دو اثر تاریخی ثبت جهانی یونسکو در شهرستان‌های چالدران و تکاب همچنین به عنوان استانی که با چهار کشور مرز مشترک دارد همه ساله در فصول مختلف میزبان هزاران نفر از گردشگران ایرانی و خارجی است که برای گذران اوقات فراعت و بهره مندی از چشم اندازهای بی نظیر طبیعی و تاریخی، این استان را به عنوان مقصد سفر بر می‌گزینند.

محبوبی گفت: این استان در طول سال بخصوص ایام نوروز پذیرای مسافرین داخلی و خارجی است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و از کشورهای دیگر به این استان سفر می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی یادآور شد: خدمت رسانی و تمهید شرایط برای حضور بی دغدغه گردشگران مستلزم برنامه‌هایی است که از ماه‌ها قبل در کارگروه‌ها و جلسات متعدد کارشناسی در هلال احمر استان نیازسنجی و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی مستلزم مشارکت مؤثر و مسؤولیت پذیری تمامی دستگاه‌های ستاد تسهیلات سفر استان است، افزود: یکی از سازمان‌هایی که در فرآیند خدمت رسانی به میهمانان استان تقریباً در تمام فصول در آماده‌باش کامل قرار دارد «جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی» است.

محبوبی گفت: هلال احمر آذربایجان غربی یکی از سازمان‌های پیشتاز در استقبال و خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی است و بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی جمعیت هلال احمر مرکز و همچنین به موجب تدابیر مدیریتی در سطح استان با محوریت استاندار آذربایجان غربی در راستای خدمت رسانی بهینه و تسهیل شرایط برای حضور مسافرین تدوین شده برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنیم.

نظر شما