شناسهٔ خبر: 59319998 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازرسی از قنادی‌ها و رستوران‌ها تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

تهران- ایرنا- سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: قنادی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و رستوران‌های استان، در راستای طرح عیدانه، جهت نظارت بر خدمات ارائه‌شده به شهروندان، از نیمه اسفندماه، به مدت یک ماه در حال بازرسی‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اداره‌کل استاندارد استان تهران، «محمدحسین طاهری» روز دوشنبه در خصوص ارزیابی خدمات رستوران‌ها اظهار کرد: در این بازرسی‌ها نحوه پذیرایی در سالن رستوران، الزامات و شرایط عمومی بهداشتی محل طبخ، سالن پذیرایی، وضعیت بهداشتی تاسیسات و تجهیزات بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی افزود: در این بازرسی‌ها نمایندگانی از سازمان ملی استاندارد ایران و اتحادیه رستوران‌داران، بازرسان اداره‌کل را همراهی می‌کنند.

طاهری همچنین در خصوص شاخص‌های ارزیابی قنادی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها توضیح داد: بازرسان استاندارد با مراجعه به این مراکز، وضعیت بهداشتی کارکنان فعال در بخش‌های مختلف، بهداشت فضاهای مختلف نظیر انبارها، یخچال‌ها و محل عرضه خشکبار و شیرینی‌جات را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

به گزارش ایرنا، طرح عیدانه از سوی سازمان ملی استاندارد، از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه، با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار، مراکز اقامتی، میادین میوه و تره‌بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل، در حال اجراست.

نظر شما