شناسهٔ خبر: 59319460 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شایعه: EA قصد دارد یکسال دیگر به پشتیبانی از Battlefield 2042 ادامه دهد

سیدهادی میرمحمدی

صاحب‌خبر -

به تازگی یک کاربر ردیت اطلاعاتی منتشر کرده است که نشان می‌دهد EA همچنان قصد پشتیبانی از عنوان Battlefield 2042 را دارد.

این کاربر تیزبین که در ردیت با آیدی daniluk400 فعالیت می‌کند، متوجه نام Battlefield 2024 Year 2 Upgrade در بک‌اند فروشگاه اورجین می‌شود که در دسترس عموم قرار ندارد. با توجه به اضافه شدن Battlefield 2042 به عناوین پلی استیشن پلاس، شاید این موضوع به معنی بخشیدن جان دوباره به این عنوان فراموش شده باشد.

شکست Battlefield 2042 در زمان عرضه بر هیچکس در صنعت بازی‌های ویدیویی پوشیده نیست. این عنوان که در ماه‌های اول عرضه با مشکلات زیادی مانند باگ، ضعف در بالانس و دیگر مشکلات آزاردهنده دیگر دست و پنجه نرم می‌کرد به جمع عناوینی اضافه شده بود که طرفداران امیدوار بودند EA آن را برای همیشه کنار بگذارد.

با این حال، پست منتشر شده در ساب‌ردیت رسمی بازی ممکن است به این معنی باشد که EA قصد دارد باری دیگر جان تازه‌ای به این عنوان ببخشد.

با وجود اینکه طرفداران، Battlefield 2042 را به کلی کنار گذاشته‌ بودند، اما آمار جدید نشان می‌دهد که این بازی در ماه‌های اخیر وضعیت بسیار بهتری را نسبت به ماه‌های گذشته سپری می‌کند که با توجه به انتشار در پلی استیشن پلاس و همچنین سرویس گیم‌پس در نوامبر ۲۰۲۲، این بهبود آمار منطقی به نظر می‌رسد.

حال باید دید که در روزهای آینده آیا EA و DICE صحت این اطلاعات را تایید خواهند کرد یا خیر.

عنوان Battlefield 2042 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

recidivistموز سخنگو

نظر شما