شناسهٔ خبر: 59315492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هر کس به شیوه‌ای می خواهد علاقه خود را به من نشان دهد

استقبال جالب اوسیمن از ابتکار هواداران ناپولی

ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، از هواداران این تیم به خاطر روش های خلاقانه برای نشان دادن علاقه خود به او تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در ادامه هفته رویایی خود بعد از غلبه بر فرانکفورت و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با نتیجه 4-0 میزبانش تورینو را شکست داد تا صدرنشینی مقتدرانه خود در سری آ را تداوم بخشد. ویکتور اوسیمن با زدن دو گل بازهم ستاره تیمش در این دیدار بود.

او در پایان بازی با اودنیزه  با اشاره به حضور حدود 10 هزار هوادار ناپلی در ورزشگاه حریف گفت: "حس بسیار خوبی است. حمایت هواداران قابل توجه بود. خیلی خوب بود که آنها این جا حضور داشتند. از دیدن این تعداد هوادار خودی شگفت زده شدیم. برد بسیار خوبی کسب کردیم که می خواهم آن را به همه تبریک بگویم. باید همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم."

1833880

هواداران ناپولی سرمست از پیروزی امشب در شعارهای خود از فتح سه گانه سخن می گفتند که اوسیمن در واکنش به آن گفت: "آنها بعد از سال ها واقعا امیدوار هستند. هیچ کس بیش از هواداران ناپولی لیاقت چنین موفقیتی را ندارد. ما خوشحالیم که در مسیر درستی قرار گرفته ایم و امیدواریم که موفقیت‌ها و افتخارات بزرگی را به آنها هدیه کنیم."

درخشش اوسیمن در ناپولی او را به بت هواداران تبدیل کرده و بسیاری از دوست داران ناپولی با ماسک ویژه او در ورزشگاه حضور پیدا می کنند. ستاره نیجریه ای ناپولی در واکنش به چنین جوی گفت: "من هوادار خردسالی را با رنگ موهایم دیدم، سپس ماسک را گذاشت و من تعجب کردم! می خواستم از او عکس بگیرم اما باید بازی را شروع می کردیم. امیدوارم بتوانم بعدا پیراهنم را به او بدهم."

1833879

اخیرا هم یک هوادار ناپولی در حالی که لباس این تیم را به سگ خود پوشانده بود، موهای سر این سگ را به رنگ موهای اوسیمن درآورده و یک ماسک هم شبیه ماسک این ستاره به چشمان سگ زده بود. ستاره ناپولی با اشاره به این ابتکار هوادار تیمش گفت: "هر کسی سعی می کند با روشی متفاوت عشق و حمایت خود را به من نشان دهد. بسیاری از این روش ها خلاقانه هستند و آخرین مورد آن نیز همان سگی بود که ماسک زده بود و فکر می کنم روی سرش پاستا ریخته بود! واقعا خوشحالم که خنده به لبان هواداران می آورم و می خواهیم همین روند را ادامه دهم."

1833881

نظر شما