شناسهٔ خبر: 59180583 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سانچز در آستانه حضور در آمریکای جنوبی سانچز در آستانه حضور در آمریکای جنوبی

در شرایطی که برخی اخبار حاکی از احتمال توافق فلیکس سانچز با تیم ملی ایران است، به نظر او در آستانه توافق با تیم ملی اکوادور قرار دارد. نشریاتی چون EL COMERCIO و Bendito Fútbol مدعی شدند مذاکرات فدراسیون فوتبال اکوادور با فلیکس سانچز پیشرفت زیادی داشته و انتظار می رود که مذاکرات به زودی به صورت

صاحب‌خبر -

در شرایطی که برخی اخبار حاکی از احتمال توافق فلیکس سانچز با تیم ملی ایران است، به نظر او در آستانه توافق با تیم ملی اکوادور قرار دارد. نشریاتی چون EL COMERCIO و Bendito Fútbol مدعی شدند مذاکرات فدراسیون فوتبال اکوادور با فلیکس سانچز پیشرفت زیادی داشته و انتظار می رود که مذاکرات به زودی به صورت رسمی بین طرفین برگزار شود. یک منبع آگاه در این رابطه گفت: "ما به توافق نزدیک هستیم. اما تا زمانی که قراردادی امضا نشود، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

در صورت حضور فلیکس سانچز روی نیمکت تیم ملی اکوادور، این تیم پس از تقریبا سه ماه با سرمربی جدید کار خود را آغاز خواهد کرد. قرارداد گوستاوو آلفارو در دسامبر 2022 به پایان رسید و پس از حذف تیم ملی اکوادور از جام جهانی، این سرمربی با تمدید قرارداد با فدراسیون این کشور موافقت نکرد.

ابتدا قرار بود ریکاردو گارکا آرژانتینی هدایت تیم ملی اکوادور را بر عهده گیرد و او اولین گزینه فدراسیون فوتبال این کشور بود، اما ریکاردو گارکا در نهایت به ولز سارسفیلد در لیگ کشور آرژانتین پیوست. این اتفاق در حالی رخ داده که مذاکره با کارگا پیشرفت زیادی کرده بود، اما طولانی شدن روند مذاکرات شرایط را تغییر داده و منجر به حضور این سرمربی روی نیمکت ولز سارسفیلد شد.

سرمربی جدید و احتمالی تیم ملی اکوادور اما همین حالا سابقه حضور در تیم های ملی را دارد. فلیکس سانچز در آخرین جام جهانی که میزبانی قطر، هدایت این تیم را برعهده داشت و البته آنها در مرحله گروهی و خیلی زود حذف شدند. فلیکس سانچز موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا 2019 با تیم ملی قطر شد و همچنین در سال 2014 قهرمانی مسابقات زیر 19 سال را نیز به دست آورد.

در میان نامزدهای رهبری تیم ملی اکوادور، فلیکس سانچز نسبت به گزینه های دیگر مانند سباستین بکاچه، گیرمو آلمادا و پائولو بنتو از شانس بیشتری برخوردار است. خوزه پکرمن نیز قبل از ترک ونزوئلا به عنوان یک گزینه جدید در نظر گرفته شده بود، اما در نهایت هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشد.

258 258

منبع: khabaronline-1741675

نظر شما