شناسهٔ خبر: 59166186 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

سرلشکر باقری: مواضع مرحوم غفوری‌فرد نشان از پایبندی به آرمان‌های انقلاب داشت

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی نوشت: مواضع و نقش‌های مرحوم عفوری‌فرد همواره نشان از تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش راهبرد معاصر، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت.

متن کامل پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت یار صدیق انقلاب و رهبری «دکتر حسن غفوری‌فرد» از پیشتازان و چهره‌های خوشنام و متعهد عرصه‌های خدمت به نظام و مردم شریف ایران، موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

مرحوم غفوری‌فرد در تاریخ نهضت اسلامی از فعالان جبهه انقلاب و  مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که علاوه بر چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در سنگرهای مدیریتی مهم چند دولت از جمله سکان‌داری سازمان تربیت بدنی و حوزه ورزش کشور؛ خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت.

او در مقاطع و شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور، هیچ‌گاه از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشد و مواضع و نقش‌های او همواره نشان از تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت.

فقدان آن شخصیت گرانمایه را به آحاد  ملت عظیم‌الشأن ایران ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیر مؤمنان حضرت علی بن ابیطالب علیه‌السلام و برای بازماندگان معزز او، صبر، شکیبایی و ثبات قدم توان با پاداش صابرین از طلب می‌کنم.  

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستادکل نیروهای مسلح/ فارس

نظر شما