شناسهٔ خبر: 59050580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز به کار قرارگاه راهیان نور ایلام

قرارگاه راهیان نور استان ایلام در یادمان ایثار در مهران آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در نشست قرارگاه استانی راهیان نور از آمادگی یادمان‌های دوران دفاع مقدس در کشور خبر داد و گفت: یادمان‌های دوران دفاع مقدس در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان آمادگی کامل دارند تا در ایام اسفند و فروردین آمادگی پذیرایی از زائران را داشته باشند.

سردار سلیمانی افزود: زیرساخت‌های یادمان‌ها در کشور دارای زیرساخت‌هایی هستند که باید به حد مطلوب برسد و این امر به تدریج صورت خواهد گرفت.
 
در ادامه این نشست بازوند مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام نیز از آمادگی رسانه ملی برای پوشش راهیان نور در نوروز امسال خبر داد و بیان کرد: امسال در یادمان‌های شرهانی و مهران برنامه‌های با موضوع راهیان نور به صورت زنده از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام تهیه و پخش خواهد شد.
 
بگفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پیش بینی می‌شود در ایام نوروز بیش از ۳۰۰ هزار زائر از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در کشور بازدید کنند.
 
<div id="video-display-embed-code_9323274"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3774957/9323274?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما