شناسهٔ خبر: 59025135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

مازیار زارع: فشار زیادی تحمل کردیم /منصوریان: جایگاه فولاد اینجای جدول نیست/ داور را چشم نزنیم!

سرمربی تیم فوتبال ملوان بعد از باخت یک بر صفر تیمش مقابل فولاد به کیفیت بالای تیم میزبان اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و ملوان از هفته بیست و یکم لیگ برتر با گل دقیقه ۹۲ وحید حیدریه به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید و فولاد بعد از سه بازی به اولین پیروزی خود دست یافت.

مازیار زارع، سرمربی ملوان در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: این برد را به فولاد و هوادارانش تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی سخت بود و پیش‌بینی این بازی سخت را داشتیم. باتوجه به بازی خوب چند روز پیش فولاد برابر الهلال از کیفیت بسیار خوب این تیم باخبر بودیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند و درست است که شاید فوتبال دفاعی انجام دادیم و فشرده بازی کردیم اما باتوجه به کیفیت خوب فولاد بازیکنانم خیلی تلاش کردند و دویدند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: از دقیقه ۴۵ تا ۵۹ فولاد خیلی خوب کار کرد و فشار زیادی آورد اما بعد از این دقیقه و نیز در نیمه اول تیم ما در حال کنترل بازی بود و موقعیت‌های زیادی به فولاد ندادیم. اما در دقیقه ۹۳ روی یک شوت بسیار خوب از بیرون محوطه جریمه، فولاد صاحب موقعیت شد و گل خوردیم.

وی بیان کرد: بازیکنانم فوتبال پرفشاری انجام دادند و فشار زیادی را برابر فولاد تحمل کردند. این کار آسان نیست. امیدوارم در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

زارع بیان کرد: آب و هوا روی بازی ما تاثیر نداشت و فکر  می‌کنم کیفیت خوب فولاد کار را برای ما سخت کرد. در این دیدار تاکتیکی لحاظ کرده بودیم که گل نخوریم و فشرده بازی کنیم و در ضد حملات به گل برسیم. به هر حال در بازیسازی مثل بازی‌های قبل خوب نبودیم. گاهی این شرایط طبیعی است و در فوتبال پیش می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر می کنم که در اولین بازی شکل بازی مان به صورتی بود که توانستیم سه امتیاز دیگر به اندوخته های فولاد اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و ملوان در آخرین دیدار از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به میدان رفتند که با گل دقیقه ۹۲ وحید حیدریه به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید و فولاد بعد از سه شکست متوالی که با استعفای نکونام همراه شد، در اولین بازی منصوریان به اولین پیروزی خود دست یافت.

علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد در نشست خبری بعد از بازی، اظهارکرد: بازی بسیار خوب و سنگینی بود و کیفیت خوبی داشت. همانطور که قبلا هم گفتم تلاش ما این است که با پلن A در خانه بازی کنیم زیرا هوادار خوزستانی علاقه به فوتبال هجومی و رو به جلو دارند.

دیدار دو تیم فولاد و ملوان,مربی تیم فولاد,مربی تیم ملوان

وی بیان کرد: خیلی خوب موقعیت درست کردیم و دروازه‌بان فولاد خیلی کم در موقعیت خطرناک قرار گرفت. خدا را شکر در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم موقعیت‌های بسیار خوبی داشته باشیم. من شخصا می‌دانستم ملوان تیمی است که در آخر بازی خیلی خوب شکل بازی خود را تغییر می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روی تاکتیک‌مان اصرار کردیم و حق‌مان بود به گل برسیم و خدا را شکر روی ضربه حیدریه به گل رسیدیم. حریف ما دست و پا بسته نبود اما شانسی به آن‌ها ندادیم.

داور خوب بود و چشمش نمی‌زنیم

وی عنوان کرد: احساسم بر این بود اگر ویدئو چک بود در صحنه‌ای که ما معتقد بودیم توپ به دست بازیکن ملوان خورد، داور به زحمت نمی‌افتاد. البته آنقدر سرعت توپ بالا بود که اگر من هم داور بودم نمی‌توانستم تشخیص دهم. همچنین داور دو، سه آوانتاژ اعلام کرد که به ضرر فولاد بود ولی داور در چند صحنه فوق‌العاده آوانتاژ داد. در مجموع داور خوب بود و او را چشم نزنیم. از عملکرد داور راضی بودیم. البته ما نمی‌خواهیم داوری به سود ما باشد ولی خوب قضاوت کرد.

منصوریان گفت: خدا را شکر می‌کنم که در اولین بازی شکل بازی‌مان به صورتی بود که توانستیم سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های فولاد اضافه کنیم. جایگاه فوتبال و فولاد خوزستان این جا نیست. کارمان سخت است و ۹ فینال سخت داریم و باید پلکانی بالا برویم.

ادامه دارد...

نظر شما