شناسهٔ خبر: 58794856 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

سال آينده شمار هواپيما‌هاي بازآمادشده بايد از مرز 35 فروند بگذرد

صاحب‌خبر -
سال آينده شمار هواپيما‌هاي بازآمادشده بايد از مرز 35 فروند بگذرد
خبرگزاری آریا-امیر سرتیپ واحدی با اشاره به رشد یازده درصدی ساخت قطعات گلوگاهی در این نیرو گفت: در سال پیش رو شمار هواپیماهای بازآمادشده باید از 35 فروند بگذرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، فرمانده نهاجا در همایش معاونان آماد و پشتیبانی یگان‌های نیروی هوایی ارتش افزود: همه نیازمندی‌های نیروی هوایی، در سایه هم افزایی جهاد خودکفایی نهاجا با بخش‌های صنعتی، قابل تامین است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عبور مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی از موانع گلوگاهی بر توجه و به کارگیری جوانان در قسمت‌های مختلف عملیاتی و همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان در مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی تأکید کرد.
امیر سرتیپ واحدی خاطرنشان کرد: همکاری و هم‌افزایی میان قسمت‌ها ، آموزش و علم آموزی زیرمجموعه و استفاده از تجربیات پیشکسوتان ، گامی بلند در جهت ارتقای توانمندی‌ها و دستاورد‌های گلوگاهی است.
فرمانده نیروی هوایی همچنین افزود: باید توجه شود که اگر امسال، در ساخت قطعات گلوگاهی، رشد یازده درصدی داشته‌ایم، سال آینده این رشد باید ارتقا یابد و اگر توانستیم امسال 29 فروند هواپیما را بازآماد کنیم در سال پیش رو باید این تعداد از مرز 35 هواپیما بگذرد.
در این همایش، معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز گفت: آمادگی نیروی هوایی ارتش امسال رشد قابل توجهی داشته است که این آمادگی باید ثبات داشته باشد.
امیر سرتیپ دره‌باغی با بیان این که نیروی هوایی ارتش امسال از گذشته آماده‌تر است از افزود: تأمین قطعات، تجهیزات، سوخت و مواد غذایی به اندازه کافی و همچنین تعمیر و نگهداری قطعات همان نیازمندی‌هایی است که می تواند استمرار عملیاتی را به همراه داشته باشد.
معاون آماد و پشتیبانی ستادکل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به منویات فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: برای حفظ توان عملیاتی ، آماد و پشتیبانی باید با طرح ها و فکرهای جدید توان خود را افزایش دهد.

نظر شما