شناسهٔ خبر: 58774140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

طلسم ۶ شکست؛ تغییر در آقای گل‌های لیگ برتر پس از ۹ هفته از رفتن لوکادیا

مهاجمان سپاهان و مس کرمان بعد از 9 هفته موفق شدند از سد 6 گل عبور کنند و خود را به عنوان آقای گل‌های جدید لیگ معرفی کنند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در حالی روز گذشته با برگزاری ۳ دیدار و پیروزی تیم‌های سپاهان و مس کرمان به پایان رسید که بعد از مدت‌ها شاهد یک اتفاق مهم در این هفته بودیم؛ دیروز عارف رستمی و شهریار مغانلو با گلزنی مقابل نساجی و ذوب‌آهن به طلسم ۶ گله و ۹ هفته‌ای مهاجم هلندی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پایان دادند.

یورگن لوکادیا، ستاره هلندی پرسپولیس که از هفته سوم به ترکیب سرخ‌ها اضافه شده بود، تا پایان هفته یازدهم که در این تیم حضور داشت در کنار محمد عباس‌زاده شش گل به ثمر رساند و تا دیروز و پس از گذشت ۹ هفته از ترک پرسپولیس همراه با ۷ بازیکن دیگر مشترکاً آقای گل بود.

روز گذشته و در جریان دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مس‌ کرمان، ابتدا عارف رستمی توانست طلسم عدد ۶ آقای گلی را بشکند. این بازیکن در دقیقه ۳۰ این دیدار گل تساوی را برای مس به ثمر رساند و به تنهایی در صدر جدول آقای گلی با ۷ گل زده قرار گرفت، اما به فاصله کمی شهریار مغانلو نیز که مدت‎ها روی عدد ۶ گیر کرده بود در دقیقه ۵۰ دیدار مقابل ذوب‌آهن گل تساوی سپاهان را وارد دروازه حریف کرد تا وی نیز در کنار رستمی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گیرد.

جالب اینکه هر ۲ مهاجم سابقه آقای گلی در کارنامه‌شان دارند. رستمی با پیراهن خیبر به آقای گلی لیگ یک رسیده بود و مغانلو هم آقای گلی در لیگ آزادگان را همراه با پیکان در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما