شناسهٔ خبر: 58653097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد

پایان گروگانگیری ۷۰ روزه جوان کرمانی در کشور همسایه

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با پیگیری ها و تلاش بی وقفه پلیس پسر جوان ۲۱ ساله پس از ۷۰ روز گروگان گیری در یکی از کشورهای همسایه آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

صاحب‌خبر -

سردار عبدالرضا ناظری امروز ۱۹ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: موضوع ربایش یک پسر ۲۱ ساله که قریب به ۷۰ روز قبل در یکی از شهرستان های استان کرمان توسط یک گروه مسلح ربوده و به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود، دغدغه اخیر پلیس استان در این ایام بود.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع مطلع شدیم این جوان به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده که با صدور دستورات و پیگیری های مکرر فرماندهی کل انتظامی کشور اقدامات وسیعی با هماهنگی همکاران قضایی و پلیس اینترپل در این حوزه انجام شد و در نهایت روز گذشته عملیات رهاسازی این جوان در کشور همسایه با تلاش پلیس اینترپل و پلیس کشور همسایه انجام و این جوان عزیز آزاد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، ناظری تصریح کرد: این جوان به محض آزادی به همت همکارانمان در مرزبانی به مرز منتقل شد و توسط ماموران پلیس آگاهی استان به شهرستان محل سکونت خود بازگشت و خوشحال هستیم که به رغم ۷۰ روز بسیار سختی که بر این جوان و بر ماموران پیگیر پلیس گذشت در ایام الله دهه مبارک فجر و ایام ماه رجب به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

فرمانده انتظامی استان کرمان علت و انگیزه این عمل مجرمانه را اخاذی ۴۰ میلیارد تومانی عنوان کرد و گفت: این گروگان گیری به قصد اخاذی از خانواده این پسر جوان انجام شده بود که به لطف الهی و تلاش بی وقفه همکارانمان ختم به خیر شد و آرامش این جوان و خانواده اش در لحظه دیدار مجدد آن ها خستگی این چند ماه تلاش را از تن خادمان نظم و امنیت دور کرد.

انتهای پیام

نظر شما