شناسهٔ خبر: 58651861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس – صنعت نفت | شاگردان یحیی به دنبال کسب سه امتیاز

صاحب‌خبر -

شفقنا _ تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان برای پیروزی مقابل تیم صنعت نفت بازی خواهد کرد آنها محکوم به برد هستند در غیر اینصورت کار سختی برای قهرمانی در لیگ برتر خواهند داشت.

به گزراش شفقنا ورزشی، از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در یکی از حساس‌ترین مسابقات پرسپولیس میهمان تیم صنعت نفت آبادان است.

با توجه به اینکه سپاهان و استقلال روز گذشته مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند، شاگردان یحیی گل محمدی باید سه امتیاز دیدار با صنعت نفت آبادان را کسب کنند تا برای رسیدن به جام قهرمانی با اما و اگر مواجه نشوند زیرا فصل جاری رقابت‌ها هفته حساس خود را پشت سر می‌گذارد و هر گونه لغزش می‌تواند سرنوشت تیم‌های لیگ برتری را تغییر دهد.‌

صنعت نفت آبادان نیز هم اکنون یکی از کاندیدهای سقوط به لیگ آزادگان است و اگر در این چند هفته پایانی امتیازات لازم را کسب نکند باید فصل آینده مسابقات خود را در لیگ دسته اول برگزار کند به همین دلیل دیدار این دو تیم اهمیت فراوانی دارد.

تغییرات اجباری در ترکیب پرسپولیس

اولین تغییر قطعی حضور احمد گوهری درون دروازه به واسطه محرومیت علیرضا بیراوند است که در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از سوی داور بازی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

جدایی لوکادیا و حضور بازیکنی به عنوان جانشین او باعث می شود شاهد یک تغییر دیگر در ترکیب سرخ پوشان تهرانی باشیم.

می توان پیش بینی کرد وحید امیری نیز جانشین علی نعمتی در منطقه چپ خط دفاعی خواهد شد. حالا باید دید تغییرات دیگری نسبت به بازی رفت را در ترکیب اصلی پرسپولیس شاهد خواهیم بود یا نه.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان

احمد گوهری، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری

خبر دیگر:

نظر شما