شناسهٔ خبر: 58650214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آلگری: هدف‌مان قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است/ سالرنیتانا را به بازی بازگرداندیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اینکه شاگردانش در ۳۰ دقیقه پایانی بازی با سالرنیتانا از فشار خود کاستند، ناراضی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) درهفته بیست‌و‌یکم سری A ایتالیا موفق شد در  خانه سالرنیتانا به برتری 3 بر صفر برسد و به رده دهم جدول رده‌بندی  این رقابت‌ها صعود کند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: من به واقعیت ماجرا نگاه می‌کنم، ما این فصل 41 امتیاز کسب کرده‌ایم اما حالا تنها 26 امتیاز داریم (از یوونتوس اخیراً 15 امتیاز به خاطر تخلف مالی کسر شد)، بنابراین برای رسیدن به امتیاز 40 و ایمن ماندن به کسب 14 امتیاز دیگر نیاز داریم. خواهیم دید که در پایان فصل در چه جایگاهی به کارمان پایان خواهیم داد. حالا فکر می‌کنم هم‌امتیاز مونتزا هستیم و هدف فعلی ما این است که در نیمه بالای جدول باشیم.

سرمربی یونتوس که به هنگام پنالتی ولاهوویچ به زمین پشت کرد و ترجیح داد ضربه او را نبیند، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: بازیکنان ما واکنش خوبی به شکست مقابل مونتزا نشان دادند. ما 60 دقیقه خوب در این بازی داشتیم اما بعد از اینکه 3 بر صفر در نتیجه پیش افتادیم کمی از آن شدت خود کاستیم و اجازه دادیم که آنها شوت‌های زیادی به سمت دروازه ما بزنند. ما به اندازه کافی حرکت نداشتیم و بازیکنان می‌دانند که باید بهتر از این کار کنیم.این قدمی است که باید برداریم.

آلگری تصریح کرد: تیم برای یک ساعت خوب کار کرد، تهاجمی  بود و حریف را تحت‌فشار قرار داد اما زمانی که شروع به کنترل بازی در نیمه خود کردیم، فشار روی شزنی افتاد و او مجبور شد واکنش‌های زیادی انجام دهد. در واقع سالرنیتانا را به بازی بازگرداندیم که این اصلاً قابل قبول نیست. این موضوع را بارها در این فصل دیده‌ایم، برای مثال در اوایل فصل در بازی مقابل تیم‌های مونتزا و سالرنیتانا رویکرد درستی نداشتیم.

یوونتوس در حال حاضر با 26 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی سری A است و با میلان ششم جدولی (آخرین جایگاه برای کسب سهمیه اروپایی) 8 امتیاز اختلاف دارد. بانوی پیر در بازی بعدی خود در این رقابت‌ها پذیرای فیورنتینا خواهد بود، دیداری که یکشنبه شب در ورزشگاه آلیانتس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما