شناسهٔ خبر: 58647893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

افتتاح و کلنگ‌زنی گازرسانی به پایانه مرزی تمرچین و ۴۱ روستای دیگر آذربایجان‌غربی

همزمان با دهه فجر، افتتاح و کلنگ‌زنی گازرسانی به پایانه مرزی تمرچین و ۴۱ روستای دیگر آذربایجان‌غربی انجام گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، افتتاح و کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای مختلف استان ادامه دارد.

کلنگ گازرسانی به پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر به زمین زده شد

در مراسمی با حضور مسئلولین استانی و شهرستانی و به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه گازرسانی به مرز تمرچین کلنگ‌زنی‌ شد.

در این مراسم، آذریون رئیس اداره گاز پیرانشهر با بیان اینکه در راستای مصوبات سفر استاندار به شهرستان، گازرسانی به مرز تمرچین در دستور کار شرکت گاز قرار گرفت، اظهار کرد: در قالب این پروژه ۱۳/۵ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام می‌گیرد.

وی هدف از اجرای این پروژه را گازرسانی به پایانه‌ی مرزی تمرچین و خدمات‌رسانی به مترددین از این مرز اعلام کرد و افزود: برای اجرایی شدن این پروژه ۱۸۴ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

افتتاح گازرسانی به ۱۳ روستای ماکو

عملیات گازرسانی به روستاهای محور هاسون ماکو افتتاح شد.

نوری‌نسب رئیس اداره گاز ماکو در این مراسم با بیان اینکه این پروژه زمینه بهره‌مندی ۱۲۰۰ خانوار از گاز طبیعی را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در قالب این پروژه ۱۳ روستا شامل هاسون بزرگ و کوچک، محمود آغلی، تاتار، اینجه علیا، میرزا خلیل، حسوشکی، حسولزگی، تازه کند آداغان، حصار، خلیل زاغه سی، عیسی‌خان و تکمه کرد تحت پوشش شبگه گاز طبیعی قرار گرفتند.

وی با اشاره به هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیارد ریالی شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای اجرای این پروژه، افزود: جهت گازرسانی به این روستاها ۸۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده است.

گازرسانی ۲۲ روستای مهاباد کلنگ‌زنی شد

مریمی رئیس اداره گاز مهاباد با بیان اینکه این پروژه گازرسانی به ۲۲ روستا را مدنظر دارد، اظهار کرد: این روستاها در قالب سه محور بیطاس، باگردان و سرطان گازدار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در قالب این پروژه ۳۴۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شوند، افزود: برای اجرایی شدن این پروژه ۸۴۲ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

گاز ۳ روستای پیرانشهر روشن شد

آذریون رئیس اداره گاز پیرانشهر با بیان اینکه در قالب این پروژه سه روستای گرده‌بن، گرداسه و سنجله به بهره‌برداری رسید،اظهار کرد: با گازدار شدن این روستاها، ۲۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با اعلام اینکه ۷۷ میلیارد ریال صرف اجرای این پروژه شده است، خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این پروژه ۱۲ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

۳ روستای چالدران گازرسانی شد

فرهادی رئیس اداره گاز چالدران در این مراسم با بیان اینکه این پروژه زمینه بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار از گاز طبیعی را فراهم کرده است، اظهار کرد: در قالب این پروژه سه روستای بدولی، قزل‌بلاغ و ساری اوجاق گازدار شدند.

وی با اشاره به هزینه‌کرد ۹۰ میلیارد ریالی شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای اجرای این پروژه، گفت: جهت گازرسانی به این روستاها ۲۵ کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده است.

46

نظر شما