شناسهٔ خبر: 58647866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۹۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه آبرسانی در کردستان اجرا شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۳۹۳ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه آبرسانی با ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در شهرها و مناطق روستایی استان انجام شد.

صاحب‌خبر -

محمد فرهاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال و در همین راستا، ۲۹ حلقه چاه در مناطق مختلف استان حفر و ۱۲ هزار مترمکعب مخزن ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات برای بیش از ۱۵۲ هزار نفر در ۳۳۲ روستا و شهرهای استان انجام شد، افزود: شرکت آبفا با وجود اعتبارات محدود، تلاش خود را برای رضایت مشترکان و ارائه خدمات بهتر به مردم بکار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: دهه فجر ۲۷ پروژه آبرسانی با ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار در ۲۳ روستا و چهار شهر استان به بهره‌برداری رسید.

فرهاد ادامه داد: تامین آب شهر دهگلان با حفر سه چاه و ۲۰ میلیارد تومان هزینه، تامین آب شهر قروه از طریق چاه دیوزند و ساخت ساختمان سرچاهی با پنج میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، فاز دوم تصفیه خانه آب اضطراری شهر مریوان با ۵۰ میلیارد تومان و ایستگاه پمپاژ اضطراری پل شیخ سنندج با ۲۵ میلیارد تومان هزینه، طرح‌های آبرسانی شهری افتتاح شده در دهه فجر امسال بود.

وی اضافه کرد: آبرسانی به روستاهای تازه‌آباد عیسی آباد، طوغان، عباس آباد، گزره‌دره، دیوزند، ورمکان، جنت بو، آخکند، شوشتری، کانی سفید، کهریزه، شبرتو، گاوبازه و سردوش، از دیگر طرح‌های آبرسانی بود که در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

در حال حاضر بیش از ۵۴۵ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند.

نظر شما