شناسهٔ خبر: 58647792 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال پوست شیر کامل و مستقیم

قسمت 8 فصل 2 سریال پوست شیر یا سریال پوست شیر فصل دوم قسمت هشتم کامل و مستقیم منتشر شد. شما می‌توانید سریال پوست شیر فصل ۲ قسمت ۸ یا قسمت 16 سریال را در ادامه مطلب دانلود کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از زرد فیلم، قسمت 8 فصل 2 سریال پوست شیر منتشر شد و شما می‌توانید قسمت ۸ فصل ۲ پوست شیر یا قسمت 16 سریال را در ادامه مطلب دانلود کنید.

تهیه کننده: نوید محمودی

ژانر: درام، جنایی

تعداد قسمت‌ها : 24 اپیزود

تمامی بازیگران سریال:

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، رضا بای، علی اوسیوند، بهزاد خلج

خلاصه داستان قسمت هشتم فصل دوم سریال پوست شیر

مردی به نام نعیم، پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و می‌خواهد سال‌های نبودنش را برای دختر خود ساحل جبران کند. مادر ساحل مخالف این ارتباط است اما اتفاقی عجیب همه چیز را به هم می‌ریزد. قاتلی به طرز فجیعی، ساحل را می‌کشد و حالا نعیم به همراه محب مشکات، سرگرد اداره آگاهی به دنبال قاتل می‌گردند.

دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال پوست شیر

دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال پوست شیر کامل و مستقیم

دانلود قسمت هشتم فصل دوم سریال پوست شیر

*

همچنین برای دانلود تمامی قسمت‌های سریال روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال پوست شیر

*

دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال پوست شیر کامل و مستقیم

نقد و بررسی تا قسمت ۸ فصل ۲ سریال پوست شیر

ما با کارآگاهی طرفیم که خود زخم خورده است و یکی از اعضای خانواده‌اش را در مسیر مأموریت‌هایش از دست داده که هنوز کشف و شهودی درباره این موضوع اتفاق نیفتاده است یا با وجود معرفی بیشتر شخصیت‌های داستان، یک خرده روایت درباره یک زن خدمتکار وجود دارد که در هر قسمت تنها به یک سکانس کوتاه درباره او پرداخته می‌شود تا به وسیله آن علامت سؤالی همیشه در ذهن بیننده باقی‌ بماند. از دیگر ویژگی‌های مثبت «پوست شیر» توجه سازندگان به این نکته است که این سریال در خانه و توسط همه اعضای خانواده قرار است دیده شود.

چه کسی در سریال پوست شیر، ساحل را ربود؟

دوست صدرا نیز، فرد دیگری است که مخاطبان سریال به او شک کرده‌اند و این شک زمانی که فرد مظنون با ظاهری جوان و امروزی نشان داده می‌شود، بیشتر می‌شود. با این حال سرنخ‌های کافی برای مظنون بودن به این شخص وجود ندارد. پدر ناتنی ساحل، آناهیتا افشار و علیرضا استادی نیز مظنونین اصلی هستند.

زمان پخش فصل سوم سریال پوست شیر

همزمان با پخش شدن قسمت هشتم فصل دوم سریال از زردفیلم اعلام شد که ۸ قسمت پایانی سریال در قالب فصل سوم در نمایش خانگی پخش می‌شود. شما کاربران عزیز می‌توانید دانلود فصل سوم پوست شیر را از ماه آینده به صورت هفتگی از زردفیلم دنبال کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما