شناسهٔ خبر: 58647594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۱۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید

علی فرقانی

استاندار مرکزی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

فرزاد مخلص‌الائمه شامگاه گذشته، سه شنبه ۱۸ بهمن ماه، پس از افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان زرندیه ۹۷ طرح عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۱ طرح نیز آغاز شده است.

وی افزود: با افتتاح این تعداد پروژه مجموعا برای ۱۰۳۸ نفر فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۳۲ میلیارد تومان ایجاد شده است.

استاندار مرکزی گفت: افتتاح یک واحد تولیدی انواع داروهای مکمل در شهرک صنعتی مامونیه، گازرسانی به روستای بریّه بخش خرقان، ساختمان بخشداری خرقان که بالغ بر ۱۰ سال عملیات اجرایی آن طول کشیده بود، افتتاح زمین ورزشی و چمن روستای علیشار از مهمترین پروژه‌ها بود.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال شتاب در اجرای پروژه‌های نیمه تمام است و اراده مجموعه مدیریتی در استان بر اتمام این پروژه ها بود که خوشبختانه بخشی از این پروژه ها به سرانجام رسید افزود: ساوه و زرندیه جزو شهرستان‌های صنعتی کشور هستند و در مقاطع مختلف شاهد افتتاح طرح‌های اقتصادی در حوزه صنعتی در این دو شهرستان هستیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بنای مجلس در تصویب بودجه همدلی با دولت برای توسعه عادلانه در نقاط مختلف کشور است. در گذشته توسعه براساس آمایش سرزمینی صورت نگرفته بود که منجر به مهاجرت از روستاها و ایجاد نقاط حاشیه ای در شهرها شد.

حجت الاسلام محمد سبزی افزود: به برکت انقلاب اسلامی توسعه عادلانه با تاکید بر توجه به نقاط محروم عملیاتی شده و دور افتاده ترین روستاها از خدماتی نظیر آب آشامیدنی سالم، گاز، برق، اینترنت و ... برخوردار شدند و تامین زیرساخت ها موجب تقویت تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در جوامع روستایی می شود.

وی افزود: تامین زیرساخت‌های روستایی موجب خواهد شد که روستانشینان نقش تولیدی خود را ایفا کنند و با ایجاد اشتغال، رشد و شکوفایی صنعت و کشاورزی در روستاها رقم بخورد.

انتهای پیام

نظر شما