شناسهٔ خبر: 58647146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دورراهی سخت کهکشانی‌ها برای کاپیتان کرواسی

اولتیماتوم رئال به مودریچ: یا ما یا تیم ملی!

قضیه انتخاب از بین تیم ملی کرواسی یا رئال مادرید برای لوکا مودریچ جدی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید به لوکا مودریچ اولتیماتوم داده است که اگر می‌خواهد قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند، باید قید بازی های ملی را زده و از تیم ملی کرواسی خداحافظی کند.

قرارداد این بازیکن 37 ساله با رئال در پایان این فصل (23-2022) به پایان می رسد. مودریچ طی یک دوره 11 ساله، 463 بازی برای مادریدی ها انجام داده است.

1799674

او یک چهره افسانه ای برای رئال به شمار می‌رود و 21 جام در این باشگاه کسب کرده است. کاپیتان تیم ملی کرواسی در این مدت پنج بار با پیراهن رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

هم مودریچ و هم باشگاه رئال مادرید مایل به تمدید قرارداد او هستند، اما تا لحظه امضای برگه قرارداد جدید، گمانه زنی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. طبق گزارش نشریه آلمانی Onefootball، رئال مادرید به مودریچ اعلام کرده است که اگر می‌خواهد در این باشگاه بماند، باید از تیم ملی بازنشسته شود.

1799675

لوکا مودریچ 162 بازی ملی برای کرواسی انجام داده است و نقش مهمی در راهیابی آنها به فینال جام جهانی 2018 و کسب مقام سوم در جام جهانی 2022 داشته است. هافبک رئال پیش از این اعلام کرده بود که تا زمانی که تیم ملی کشورش به او نیاز داشته باشد، برای این تیم بازی خواهد کرد. زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی نیز حضور او در لیگ ملت‌ها را تایید کرده بود.

نظر شما