شناسهٔ خبر: 58647083 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در پردیس سینمایی ملت؛

فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به دلیل مشکل فنی روی پرده نرفت/ زمان اکران جدید، سانس چهارم ۲۰ بهمن ماه

اکران فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» در خانه رسانه به دلیل مشکل فنی در پخش لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار میزان – فیلم سینمایی «گل های باوارده» ساخته مهرداد خوشبخت که قرار بود امشب سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در سانس دوم در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش در آید، اما به دلیل مشکل فنی KDM فیلم میسر نشد و اهالی رسانه بیش از دو ساعت در انتظار نمایش این فیلم بودند.

این در حالیست که محمدمهدی اسماعلیی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جواد اوجی وزیر نفت همراه با جمعی از کارمندان و کارگران پالایشگاه‌های تهران و آبادان برای تماشای این فیلم به پردیس ملت آمده بودند.

«گل‌های باوارده» همچنین امروز به سانس‌های اکران در سینماهای مردمی هم نرسید.

پس از اعلام لغو اکران فیلم از سوی جشنواره، روابط عمومی فیلم نیز طی اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت لغو اکران این فیلم از نمایش آن در زمانی دیگر خبر داد.

در متن اطلاعیه روابط عمومی فیلم «گل‌های باوارده» آمده است:

«امشب مطابق جدول اکران، کارگردان و عوامل فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به منظور اکران فیلم در خانه رسانه و شرکت در نشست خبری فیلم آمدیم که همراه شما اهالی رسانه و منتقدان شاهد رشادت‌های تکنسین‌ها پالایشگاه و مردم شریف آبادان در زمان دفاع مقدس باشیم؛ اما مشکلات فنی در نسخه ارسالی که علی رغم تمام تلاش ها تا آخرین لحظه برطرف نشد باعث گردید نتوانیم پذیرای نگاه اهالی رسانه باشیم.

تیم سازنده در حال آماده سازی نسخه ای دیگر و برطرف کردن اشکال فنی است، تا در زمان مناسبی که جشنواره اعلام می‌کند فیلم را برای شما عزیزان پخش کند.

امیدواریم عذرخواهی عوامل و تیم سازنده را پذیرا باشید و با تمهید ستاد محترم جشنواره فرصت مجددی طی روزهای آینده ایجاد شود که در کنار اهالی رسانه به دیدن این اثر بنشینیم.

با احترام
روابط عمومی فیلم سینمایی «گل‌های باوارده»»

بنا بر اعلام روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» ساعت ۲۲ روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ماه در سالن‌های اصلی پردیس سینمایی ملت (خانه رسانه) روی پرده می‌رود و نشست پرسش و پاسخ آن نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما