شناسهٔ خبر: 58647037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

طرح‌های آبرسانی قائمشهر با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال انجام شد

 با حضور مدیرعامل ، قائم مقام ، معاونان و مدیران آبفا مازندران ، فرماندار و مدیران شهرستانی  و خانواده  شهدا طرح‌های آبرسانی به شهر و روستاهای قائمشهر با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال و برخورداری ۱۵۷ هزار نفر افتتاح و عملیات اجرای شبکه فاضلاب در خیابان شرافت این شهر با پیش بینی ۸۱ میلیارد ریال اعتبار و بهره مندی ۱۲۰۰ نفر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، زمانی گفت: پروژه برداشت از کف مخزن ۲۵هزار متر مکعبی با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد تومان به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح ۶۰ درصد به ظرفیت مخزن آب این شهرستان اضافه شد.

وی افزود: مجتمع آبرسانی شهدای بالاتجن در ششمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

مولایی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شهدای بالاتجن با 38 کیلومتر تعویض شبکه فرسوده و اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان در روستای گاوان آهنگر افتتاح شد، گفت: در این ایام پروژه برداشت از کف مخزن 25 هزار متر مکعبی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح 60 درصد به ظرفیت مخزن آب این شهرستان اضافه شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب در خیابان شرافت خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح با پیش بینی اعتبار 8 میلیارد و 100 میلیون تومان آغاز شد.

به گزارش طبنا؛ با حضور مولایی، فرماندار قائمشهر، برارزاده، مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان، مجتمع آبرسانی شهدای بالاتجن با اعتباری باِلغ بر ۱۱میلیارد تومان در روستای گاوان آهنگر از توابع بخش مرکزی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

نظر شما