شناسهٔ خبر: 58646680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با ایام دهه فجر؛

مجتمع رفاهی بین‌راهی «ارم کوثر» در اردبیل به بهره‌برداری رسید

سمیه درازی

همزمان با ایام دهه فجر مجتمع رفاهی بین‌راهی به وسعت ۱۲ هزار متر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اردبیل به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

محمدعارفی نژاد ۱۸ بهمن در این مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم منطقه و سرمایه گذاری در این استان از اولویت بنده و همکارانم است، اضافه کرد: از مسئولاین استانی انتظار داریم با حمایت از سرمایه گذاران بومی و کاهش زمان بروکرسی اداری در پروژه ها به توسعه و آبادنی استان کمک کنند.

مدیرعامل و سرمایه گذار «ارم کوثر» اضافه کرد: این مجتمع در فاز  اول با ۱۲ هزار مترمربع احداث و برای  ۳۵ نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده است به طوری که در فاز های بعدی قرار است در کنار این مجتمع بازارچه گردشگری و مجموعه‌های گلخانه‌ای نیز ایجاد می شود.

محمد عارفی‌نژاد ادامه داد: این پروژه در مجموع در ۶ هکتار آماده احداث واحدهای اقامتی، هتل، رستوران و … می باشد؛ به طوری که درصورت همکاری مسئولان می توانیم طرح های مد نظر خود را نیز در فاز دیگر راه اندازی و به مردم خدمت رسانی کنیم.

به گفته کارواش، جایگاه سی. ان. جی و پمپ بنزین، بازارچه گردشگری، هتل، مجتمع های بومگردی از اقدامات دیگری است که در فازهای بعدی این مجتمع اجرایی می شود.

  فعالیت ۱۶باب مجتمع رفاهی فعال در اردبیل

در ادامه یاسر عبداللهی عابد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶ باب مجتمع رفاهی فعال در اردبیل وجود دارد، اضافه کرد: با افتتاح این مجتمع، به ۱۷ مورد رسیده و ۲ باب نیز در دست احداث است.

به گفته وی ۲۳ باب مجتمع نیز در مرحله استعلام قرار دارند که با احداث و بهره برداری از این مجتمع‌ها مجموع واحدهای رفاهی بین راهی به بیش از ۵۰ باب خواهد رسید..

معاون سرمایه گذاری و هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اضافه کرد: ما دنبال جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف هستیم به طوری که امیدواریم سرمایه گذار این مجموعه ارزشمند نیز با تکمیل فازهای بعدی این مجموعه یادگار ارزشمندی از خود در استان بجای بگذارد.

وی ادامه داد: در استان اردبیل و به میمنت دهه فجر ۶۸ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد تا زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در استان اردبیل فراهم آید.

در ادامه فرماندار شهرستان کوثر با تقدیر از اقدامات انجام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این منطقه به دلیل صعب العبوری شاهد چنین سرمایه گذاری عظیمی است که جای تقدیر از سرمایه گذار این مجتمع را داریم که چنین خدمات ارزنده ای را در این شهرستان انجام داده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۲۳ میلیاردی در مجتمع رفاهی بین راهی «ارم کوثر» ادامه داد: ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و بیش از ۲۰ میلیارد تومان آورده شخصی سرمایه گذار در این مجتمع است که امروز همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

مطلب صادقلو با بیان اینکه جذب سرمایه گذران موفقی مانند شما می تواند چهره گردشگری جنوب استان را زینت بخشد به طوری که پیش بینی می کنیم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح چندین باب از این مجتمع‌ها در راستای رفاه مسافران و گردشگران در این مسیر حساس باشیم.

انتهای پیام

نظر شما