شناسهٔ خبر: 58646569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

فیلم | نتیجه گیری خبرآنلاین از حرف های مومن نسب در میز گرد انصاف: حرف های او شبیه «سعید حنایی» است!

صاحب‌خبر -

خبرآنلاین با تیتر ««چند تا فیلتر شکن فروش را اعدام کنید تا حساب کار دست بقیه بیاید»!/ شباهت عجیب استدلال حامی « طرح صیانت» به گفته های سعید حنایی!» نوشت:

مومن‌نسب خالق جمله معروف بارداری با دوگیگ اینترنت رایگان برای جمع شدن فیلترشکن‌ها راه حل عجیبی ارائه داد.

روح‌الله مومن نسب در میزگرد انصاف‌نیوز که گفته می‌شود کارشناس فضای مجازی است در یک گفت و گو جنجالی گفت:« یک‌جا گفتم یکی-دو از این‌هایی که وی‌پی‌ان می‌فروشن تا بقیه باهاش پورن ببینن رو به‌عنوان مفسد فی‌الارض اعدام کنید، بقیه دست‌وپاشون جمع می‌شه.»

در گذشته روح‌الله مومن نسب در یک برنامه تلویزیونی ماجرای اینترنت رایگانی را تعریف کرد که منجر به آشنا شدن یک دختر نوجوان با پسری و باردار شدن او می‌شود. گویا پدر این دختر که یک کارگر هم بوده برای دختر مدرسه‌ای‌اش یک گوشی موبایل می‌خرد اما به او می‌گوید که حق ندارد از اینترنت استفاده کند. دختر هم به‌واسطه ۲ گیگ اینترنت رایگانی که دریافت کرده با پسری دوست شده و مابقی ماجرا اتفاق می‌افتد.

گفته های جنجالی صاحب ادعای تجاوز 14 نفره به یک دختر بچه با دو گیگ اینترنت که یک بار گفته بود به نام چهره های سرشناس اکانت های فیک می ساخته ، در شبکه های احتماعی بازتاب های زیادی داشته و بسیاری این گفته او را با جمله ای از سعید حنایی مقایسه کرده بودند که پس از دستگیری گفته بود:« باید کاربران جنسی را نابود کنیم تا مردم به فساد کشیده نشوند.»

انتهای پیام

نظر شما