شناسهٔ خبر: 58646532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بفرمایید دربی/ ساکت به تراکتور رسید

روز دوم از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی پیگیری می‌شود که امروز بدون احتساب تقابل صنعت نفت و پرسپولیس سه دیدار دیگر در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز در شهرهای تهران، اصفهان و سیرجان دیدارهای ویژه برگزار می شود که در آن شاهد رقم خوردن جدال های جالبی هستیم.

این بازی ها را با هم مرور می کنیم:

هوادار تهران- تراکتور تبریز

شاگردان ساکت الهامی پس از پیروزی برابر نفت در آبادان و دشت سه امتیاز شیرین در خانه امروز در بازی خانگی حریف سرسختی را پیش روی خود می بیند. تراکتور خمز که در هفته های اخیر جان تازه ای گرفته و در آخرین دیدار خود در  لیگ برابر فولاد در تبریز به پیروزی رسید در شرایطی راهی تهران می شود که بدون شک رویارویی ساکت الهامی برابر تیم سابقش در سال های اخیر را می توان نقطه عطف این بازی دانست. جالب است بدانید بازی رفت دو تیم در  در تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. 

ذوب آهن اصفهان- ملوان انزلی

شاگردان مهدی تارتار این هفته در دیدار خانگی پذیرای ملوان انزلی هستند تا تقابل دو سرمربی پرسپولیسی را در این بازی شاهد باشیم. ذوبی ها که هفته های زیادی است رنگ پیروزی را ندیده اند در هفته قبل در بازی روبروی مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست پیدا کردند تا با کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه خود حالا برای دیدار خانگی آماده شوند. این در حالی است که برخی شایعات از نیمکت لرزان ذوب آهن برای مهدی تارتار حکایت دارد!

در آن سوی میدان شاگردان مازیار زارع که در دربی شمالی ها با پیروزی خانگی از سد نساجی مازندران عبور کردند حالا با روحیه ویژه مسافر اصفهان شده اند و امیدوار هستند بتوانند دست پر به انزلی بازگردند. دو تیم در بازی رفت که در انزلی برگزار شد با تساوی یک- یک خاتمه پیدا کرد.

گل گهر سیرجان- مس کرمان

دربی کرمانی ها یکی از بازی های ویژه هفته نوزدهم است که می تواند بازی جذابی را در این هفته برای لیگ برتری ها رقم بزند. شاگردان امیر قلعه نویی که با نوسان زیادی هفته های اخیر را پشت سر گذاشته اند در حالی در خانه خود پذیرای مس کرمان هستند که در دیدار اخیر روبروی سپاهان در اصفهان با شکست دور از انتظار چهار بر یک بازی را به حریف قدر خود واگذار کرده و با این باخت سنگین خود را برای دربی آماده می کنند. این در شرایطی است که مسی ها در بازی آخر خود در جدالی جنجالی برابر استقلال با نتیجه 2 بر 3 شکست خوردند تا برای جبران مافات مصمم باشند. دو تیم در دیدار رفت با تساوی 2 - 2 بازی خود را به پایان رسانده بودند و با چنین شرایطی برای دربی برگشت آماده می شوند.

انتهای پیام// 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما