شناسهٔ خبر: 58646412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کل دادگستری اردبیل:

کوتاهی در انجام جهاد تبیین از هیچ کس و هیچ مسئولی قابل قبول نیست

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کوتاهی در انجام جهاد تبیین در این برهه حساس و جنگ نابرابر از هیچ کس و هیچ مسئولی قابل قبول نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه سه شنبه در جلسه هم اندیشی نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مقوله جهاد تبیین اظهار کرد: هجمه‌های بی امان و متعدد دشمنان و معاندان نظام در دلسرد کردن مردم و تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضایی کاملاً ناجوانمردانه و نابرابر قرار دارد.

وی با بیان اینکه مخاطب جهاد تبیین تمامی اقشار جامعه هستند، گفت: کوتاهی در انجام جهاد تبیین در این برهه حساس و جنگ نابرابر از هیچکس و هیچ مسئولی قابل قبول نیست و نباید حتی لحظه‌ای از دشمن غافل بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: جهاد تبیین برای پاسخ در خور به هجمه‌ها، ابزار بروز می‌طلبد و مطابق فرمایش‌های مقام معظم رهبری فضای مجازی باید محل نبرد با دشمن باشد تا جای شهید و جلاد، ظالم و مظلوم و حق و ناحق عوض نشود.

حجت‌الاسلام کثیرلو خاطر نشان کرد: یکی از بهترین و موفق‌ترین اقدامات انجام شده در زمینه جهاد تبیین اردوهای راهیان نور است که باید خیلی بیشتر از این تقویت شود.

وی همچنین با اشاره به وصیت نامه مولی الموحدین به حسین (ع) در باب انواع جهاد و همچنین سوابق روایی و عملیاتی جهاد تبیین در کلام و اقدامات ائمه معصومین (ع) گفت: ملت شریف ایران اسلامی در ایام انقلاب شکوهمند اسلامی و جنگ تحمیلی بارها و بارها از جهاد با جان و اموال خود در مقابل دشمن متجاوز استفاده کرده و پیروز و سرافراز بیرون آمده‌اند.

نظر شما