شناسهٔ خبر: 58646400 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

وزیر فرهنگ در بازدید از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مطرح کرد:

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر متعلق به همه هنرمندان باسلایق گوناگون است/ تقویت فضای وفاق و همبستگی میان خانواده‌ها و سینمای ایران در جشنواره امسال

محمدمهدی اسماعیلی در خصوص برپایی جشنواره فیلم فجر در استان ها گفت: اکران شهرستان‌ها از دیروز آغاز شده و شاهد موج استقبال مردم هستیم از سوی دیگر با سیاست‌هایی که در زمینه تولید فیلم‌های امسال اتخاذ شده، فضای وفاق و همبستگی میان خانواده‌ها و سینمای ایران تقویت شده است.

صاحب‌خبر -
 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما ملت در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر متعلق به همه هنرمندان با همه سلایق است و همه جزو یک خانواده هستند و وزارت فرهنگ و سازمان سینمایی با همه وجود آماده شنیدن دغدغه های اهالی سینما است و امیدواریم اهالی سینما به آنچه هویت و عشقشان است، با همین عشق و علاقه به فعالیت خود ادامه دهند.

اسماعیلی در خصوص بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر گفت: بخش بین‌المللی جشنواره فجر امسال خوش درخشیده زیرا  سال‌های قبل به دلیل تفکیکی که صورت گرفته بود این بخش مورد توجه قرار نگرفته بود از سویی امسال مهمانان خارجی قابل توجهی در جشنواره حضور دارند و شاهد رونق خاصی در این بخش هستیم. 

وزیر فرهنگ ادامه داد: برخلاف برخی فضاسازی ها، مردم با سینما قهر نیستند و استقبال پرشور مردم از اکران های جشنواره فیلم فجر نشانده همین موضوع است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان در خصوص برپایی جشنواره فیلم فجر در استان ها گفت: اکران شهرستان‌ها از دیروز آغاز شده و شاهد موج استقبال مردم هستیم. در سینماهای مهم تهران هم آمار اشغال صندلی‌ها بسیار بالاست و در مواردی با آمار اشغال بالای ۹۰ درصد مواجه هستیم از سوی دیگر با اتخاذ سیاست‌های خوبی که در زمینه تولید فیلم‌های امسال داشتیم فضای وفاق و همبستگی میان خانواده‌ها و سینمای ایران تقویت شده است.

نظر شما