شناسهٔ خبر: 58646297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صنعت نفت- پرسپولیس؛ آبادان پایان بدبیاری‌های شاگردان گل‌محمدی؟!

در آخرین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر امشب در آبادان تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از این که دو هفته ای است طعم شیرین پیروزی را نچشیده برای پایان دادن به نوار ناکامی هایش با انگیزه و شرایط ویژه ای به آبادان آمده و باید برابر تیم با انگیزه نفت به میدان برود.

در حالی که بدشانسی از یک سو و اشتباهات عجیب و غریب داوری از سوی دیگر در ناکامی های دو هفته اخیر پرسپولیس نقش ویژه ای داشته است، حالا یحیی گل محمدی و پسرانش در مهد فوتبال برای جبران مافات به میدان می روند و باید برابر نفت و هوادارانش در ورزشگاه تختی رویارویی مهمی را پشت سر بگذارند.

حریف قرمزها در شرایطی برای بازی روبروی یکی از مدعیان قهرمانی به میدان می رود که در پایان هفته هجدهم شرایط چندان مساعدی را در جدول ندارد و با کسب تنها 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول و در جمع فانوس به دستان لیگ برتر ایستاده و امیدوار است با تغییر در روند نتیجه گیری بتواند در نهایت در پایان فصل به وضعیت خود در جدول سرو سامان داده و سهمیه اش را در لیگ حفظ کند که این موضوع و انگیزه ای که در حضور هوادارانش دارد دست به دست هم داده تا با تمام قوا برای رویارویی برابر شاگردان گل محمدی آماده شود.

پرسپولیس در حالی به مصاف نفت می رود که مصدومی ندارد و با تمام مهره هایش می تواند برابر صنعت قرار بگیرد. البته با توجه به اخراج علیرضا بیرانوند برابر آلومینیوم اراک در هفته هجدهم، گلر اول پرسپولیس و تیم ملی محروم است و نمی تواند در ترکیب قرمزها در آبادان به میدان برود.

در آن سوی میدان آبادانی ها حسین ساکی را به علت محرومیت در اختیار ندارند تا دو تیم با یک محروم برای این بازی مهیا شوند.

دو تیم در بازی رفت در شرایطی روبروی هم به میدان رفتند که پرسپولیس در آن دیدار با گلزنی یورگن لوکادیا و گل به خودی میثم تهی دست برابر آبادانی ها به برد ارزشمندی رسیده بود.

نفت و پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه تختی برابر هم به میدان می روند. پیام حیدری، علیرضا ایلدروم و وحید سیفی تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام// 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما