شناسهٔ خبر: 58645227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان

۷۰۰ پروژه در استان اصفهان افتتاح می‌شود

اصفهان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از افتتاح ۷۰۰ پروژه در ایام الله دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهران زینلیان سه شنبه در جریان سفر به شهرستان نجف آباد، گفت: نیمی از این پروژه ها ملی و بخشی دیگر اختصاصی شهرستان های مختلف است.

زینلیان افزود: خدا را شاکریم که در این روزها شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در استان هستیم، قطعا در طی این مسیر و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی فرمودند، حضور بخش خصوصی و مردم عزیزمان تأثیر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: سیاست مدیران استان بر مبنای دخیل کردن بخش خصوصی و مردم در ساماندهی پروژه های مختلف است از این رو دو بال قدرتمند برای توسعه استان گردشگری و شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده و تلاش می کنیم در این راستا موانع را از سر راه برداشته و از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

زینلیان اظهار داشت: این ایام بهانه ای هستند تا مسیر طی شده در ۴۴ سال اخیر کشور عزیزمان را مرور کنیم، این مسیر پر از تلاطم، اتفاقات گوناگون و البته همراه با فرصت هایی بوده است.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از هر زمان دیگر جنگ های ترکیبی علیه کشور و مردم ما خودنمایی می کند، گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری توانسته ایم از تهدیدها گذر کنیم اما نسخه اصلی عبور از تهدیدها به مدیرانی باز می گردد که در جایگاه خدمت هستند و باید بیش از پیش به تلاش خود جهت کاهش مشکلات مردم ادامه دهند.

نظر شما