شناسهٔ خبر: 58645047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با دهه فجر؛

مجتمع رفاهی بین‌راهی کوثر به بهره‌برداری رسید

کوثر - همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی مجتمع رفاهی بین‌راهی شهرستان کوثر به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین که شامگاه سه شنبه برگزار شد، فرماندار شهرستان کوثر با تبریک ایام الله دهه فجر احداث مجتمع‌های بین راهی در محور سرچم را ضروری اعلام و اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در عمران و آبادانی شهرها سنگ تمام گذاشته و از برکات این نظام توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان‌ها و بخش‌های محروم است.

مطلب صادقلو خاطرنشان کرد: اندیشه همراه با این سرمایه گذاری برای ما مهم است و یقین داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح چندین باب از این مجتمع‌ها در راستای رفاه مسافران و گردشگران خواهیم بود.

وی تحول چهره گردشگری جنوب استان را در گرو ایجاد زیرساخت‌ها دانست و بیان کرد: یکی از ابزارهای توسعه در هر منطقه حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی است تا با استفاده از توان مردمی و تکیه بر اصل ۴۴ قانون اساسی بتوانیم عمران و آبادانی را به دست مردم در کشور رقم بزنیم.

فرماندار کوثر با اشاره به سرمایه گذاری ۲۳ میلیاردی در مجتمع رفاهی بین راهی «ارم کوثر» گفت: ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و بیش از ۲۰ میلیارد تومان آورده شخصی سرمایه گذار در این مجتمع است که امروز همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

بازارچه گردشگری کوثر راه اندازی می‌شود

مدیرعامل و سرمایه گذار مجتمع بین راهی «ارم کوثر» نیز در این مراسم از راه اندازی بازارچه گردشگری و مجموعه‌های گلخانه‌ای در جوار این مجتمع خبر داد.

محمد عارفی‌نژاد خاطرنشان کرد: این مجتمع در ۱۲ هزار مترمربع احداث و در فاز اول برای بیش از ۳۵ نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های آینده بازارچه گردشگری و مجموعه‌های گلخانه‌ای نیز در جوار این مجتمع کلنگ زنی خواهد شد، گفت: کل مجموعه در ۶ هکتار آماده احداث واحدهای اقامتی، هتل، رستوران و … است که با همراهی مسئولان استانی می‌توانیم در کمتر از یک سال نسبت به راه‌اندازی این مجموعه بزرگ گردشگری اقدام کنیم.

عارفی نژاد افزود: در صورت راه‌اندازی این واحدها در کنار کارواش، جایگاه سی. ان. جی و پمپ بنزین قریب به ۲۰۰ نفر در این مکان مشغول به کار می‌شوند که می‌تواند سیمای اشتغال منطقه را تحولی جدی ببخشد.

نظر شما