شناسهٔ خبر: 58644724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به میمنت دهه فجر؛

۱۳۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس یزد گشایش یافت

یزد- ایرنا- همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر روز سه شنبه نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۱۳۰ مدرسه در ۱۱ شهرستان استان یزد گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با اشاره به برپایی دهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس گفت: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما دایر شده که محور اصلی این نمایشگاه‌ها جهاد تبیین است.

حسین میرشریف در حاشیه افتتاح این نمایشگاه‌ها در گفت و گو با خبرنگاران یزد هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها را آشنایی نوجوانان با انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام، مقایسه ایران اسلامی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب و بیان آرمان‌های نظام اعلام کرد.

وی افزود: نسلی که دوران انقلاب را درک نکرده از راه‌های مختلف با شرایط آن روز و دستاوردهای انقلاب آشنا می‌شوند و نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب تا ۳۰ بهمن ماه جاری در مدارس برپا که علاوه بر دانش آموزان و فرهنگیان عموم مردم می‌توانند بازدید کنند.

۱۳۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس یزد گشایش یافت

در مدرسه انقلاب که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد افتتاح شده از سوی دانش آموزان نسبت به برپایی نمایشگاه عکس، کتاب، تبیین حوادث انقلاب اسلامی، نقش مردم، دانش آموزان و ولایت فقیه و توطئه‌های دشمنان اقدام شده است.

نمایشگاه مدرسه انقلاب با شعار « انقلابی می‌مانیم » با هدف آشنایی دانش آموزان با نظام اسلامی، اهداف انقلاب، مقایسه قبل و بعد از انقلاب، کارنامه سیاه پهلوی و دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب برپا شده است.

به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی بیش از سه هزار برنامه مختلف در ۱۱ شهرستان استان یزد برگزار می‌شود.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش‌آموز دارد که حدود ۱۰ هزار نفر آنها عضو انجمن‌های اسلامی مدارس هستند.

نظر شما