شناسهٔ خبر: 58644646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مطهری : قضاوت بازی نساجی و پیکان برای این داور سنگین بوده است

ساری- ایرنا- سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار این که پنالتی صد درصدی دوم را داور نگرفت تا اکنون برنده بازی باشیم، گفت : معتقدم قضاوت این بازی برای این داور بسیار سنگین بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی مقابل پیکان که با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید، افزود: من دست تک تک هواداران خوب نساجی را می بوسم ، من یک تعویض اشتبا داشتم و بازیکن را بیرون کشیدم ، اما به رغم رضایت از بازیکنان اما نتیجه بازی برای نساجی اصلا رضایتبخش نبوده است.

وی با توضیح این که تیم پیکان تیم دفاع کننده قوی است و دفاع کردن در فوتبال نیز یک هنر است، ادامه داد: تلاش کردم از دو نفر در نوک حمله بهره ببرم اما عوامل نیمکت تعویض را اشتباه ثبت کردند و در نهایت ناظر بازی اجازه اصلاح و تغییر را نداد و یکی از مهاجمان را به اشتباه بیرون کشیدم.

وی بیان داشت: اگرچه در مجموعه داوری بد نبود اما اگر داور بازی پنالتی دوم را می‌گرفت، نتیجه بازی به نفع نساجی تغییر می‌کرد.

مطهری گفت: تاکتیک و ساختار بازی نساجی متناسب با فلسفه فوتبال است، گفت: نساجی یک تیم خصوصی است و با بضاعت موجود نمی‌توانیم جذب بازیکن داشته باشیم ، در حالی که در برخی پست‌ها با کمبود بازیکنان روبرو هستیم، اما توان جذب نداریم.

سرمربی تیم پیکان : بازی از دست داور خارج شد

سرمربی تیم پیکان با انتقاد از اینکه بازی از دست داور خارج شده بود، گفت: بازی مقابل نساجی برای داور سخت بود و متأسفانه اواخر بازی پرتنش شد.

مجتبی حسینی در نشست خبری با بیان این که داوری در این بازی سخت بود و فشاری زیادی روی داور بود و کمک داور نیز کمک زیادی به داور نکرده بود، گفت:در مجموع قضاوت داور بازی را خراب کرده بود.

وی با بیان این که تساوی با نساحی عادلانه بود ،گفت: تیم پیکان موقعیت زیادی به دست تیم نساجی نداده است ، هرچند نساجی بیشترین برد خانگی را در کارنامه دارد و توانست با یک دفاع منطقی بازی را کنترل کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته‌ نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تساوی یک بر یک حاصل شد.

نظر شما