شناسهٔ خبر: 58643874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی: ۲۵ هزار میلیارد ریال صرف بهسازی راه‌های استان می‌شود

سبزوار- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از نیازهای ضروری استان بهسازی راه‌های ارتباطی است که امسال ۲۵ هزار میلیارد ریال صرف بهسازی جاده‌ها می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری عصر سه‌شنبه در جریان بهره برداری از طرح های عمرانی دهه فجر شهرستان خوشاب افزود: خراسان رضوی با وجود ظرفیت های بالای ترانزیتی و صادرات کالا، از مشکلات حوزه حمل و نقل و جاده رنج می برد.

وی تصریح کرد: استان ما حدود ۳۵ کیلومتر آزادراه دارد که این میزان بسیار پایین تر از ضریب و میانگین های کشوری این بخش است.

استاندار خراسان رضوی گفت: بهسازی و احداث راههای خراسان رضوی برای رسیدن به میانگین کشور، به تصمیمات و منابع ملی نیاز دارد که در حال برنامه ریزی، طراحی و پیگیری برای رفع مشکلات این حوزه هستیم.

نظری با اشاره به ظرفیت های خوشاب افزود: یکی از قابلیت های این شهرستان مربوط به حوزه کشاورزی و تولید پسته است که حمایت های لازم در ایجاد زیرساخت های آن صورت می گیرد.

همزمان با هفتمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان رضوی سه طرح کشاورزی و گازرسانی روستایی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در شهرستان خوشاب به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ساخت مجتمع‌ خدماتی – رفاهی سه راهی کاشک این شهرستان با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما