شناسهٔ خبر: 58643776 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

قدردانی ۲۴۶ نماینده از فرمان عفو رهبرمعظم انقلاب

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

۲۴۶ نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از فرمان عفو عمومی مقام معظم رهبری قدردانی کردند.
به گزارش خانه ملت، در بخشی از این بیانیه آمده است: آنچه این انقلاب را از دل حوادث سخت و تقابل‌های خصمانه دشمنان آزادی و عدالت به سلامت عبور داده است رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری که در سایه خون پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مقاومت و امنیت به واسطه عظمت و ایثار ملت شریف ایران همچنان درخشان و افتخارآمیز باقی مانده است استقلال، اقتدار و مقاومت مثلث قدرت ملت ایران بوده و دشمنان این ملت تاکنون نتوانسته‌اند با تحریم‌ها و تحریف و جنگ‌های روانی و رسانه‌ای این مثلث قدرت را خوشه‌دار کنند.
فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رأفت توأمان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی‌های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم‌گیری و سیاست بازی قرار داد.
در پایان این بیانیه آمده است: ما نمایندگان ملت ایران ضمن تشکر از پیشنهاد ریاست محترم قوه قضائیه از این تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی و آرزوی توفیقات و طول عمر با عزت برای ایشان داشته و با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ملت عزیز درخواست حضور حماسی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را داریم.

نظر شما