شناسهٔ خبر: 58643493 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

عصبانیت کیهان از اعطای جایزه گرمی به شروین حاجی‌پور؛

به سیم آخر زدید و معتبرترین جایزه موسیقی را به افتضاح سیاست آلوده کردید

روزنامه کیهان نوشت: نوبت معتبر‌ترین جایزه موسیقی در غرب یعنی جوایز موسوم به گرمی Grammy Award بود که به افتضاح سیاست‌بازی نظام سلطه جهانی آلوده شود.

صاحب‌خبر -
 به سیم آخر زدید و معتبرترین جایزه موسیقی را به افتضاح سیاست آلوده کردید
کد خبر: 595757
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۹:۴۰:۵۰

روزنامه کیهان از اعطای جایزه گرمی به شروین حاجی‌پور برای ترانه «برای» عصبانی است و نوشت: انگار همه‌شان به سیم آخر زده‌اند!

به گزارش کیهان، بعد از عروسک خیمه‌شب‌بازی شدن جشنواره‌هایی مانند کن و برلین و ونیز در جریان نمایش و دیوانه‌بازی برخی مدعیان سینما در ایران و زلنسکی بازی در مراسم مختلف سینمایی و به فضاحت کشاندن معتبر‌ترین رسانه‌های خبری جهان با پخش شایعات و اخبار جعلی درباره اغتشاشات ایران، اینک نوبت معتبر‌ترین جایزه موسیقی در غرب یعنی جوایز موسوم به گرمی Grammy Award بود که به افتضاح سیاست‌بازی نظام سلطه جهانی آلوده شود. دیگر پرده‌پوشی هم نکردند و از همان اواخر آبان، جایزه‌ای را برای این مراسم طراحی کردند به نام جایزه «ترانه برای دگرگونی اجتماعی» که تاکنون در قوطی هیچ عطار جشنواره‌ای هم پیدا نمی‌شد و به‌خاطر غوغای «هنر برای هنر» غربی‌ها و ادعای «دوری از سیاست و ایدئولوژی» هم که بود، هیچ جشنواره‌ای زیر بار چنین عناوینی برای جوایزش نمی‌رفت ولی انگار دیگر همه‌شان به سیم آخر زده‌اند و همه رشته‌هایی که ده‌ها سال تنیده بودند را به راحتی پنبه می‌کنند! 

این روزنامه در پایان نوشت: آن خواننده ایرانی که تصور می‌کند به خاطر اثر هنری‌اش به او جایزه داده‌اند آیا از خود نمی‌پرسد که اگر ترانه‌اش مثلا برای مردم مظلوم یمن یا فلسطین و بحرین یا سیاه‌پوستان و سرخ‌پوستان آمریکا و یا جنایات کراواتی‌های عطرزده فرانسوی و انگلیسی و بلژیکی و هلندی در کنگو و الجزایر و گینه و ویتنام و... بود، اصلا نامش را هم در گوشه پایین تارنمای گرمی درج می‌کردند؟!

 

نظر شما