شناسهٔ خبر: 58642130 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل بانک صادرات:

صنعت بانکداری و تولید، دو بال پرواز اقتصاد کشور هستند

​مدیر عامل بانک صادرات ایران در دیدار با مدیران دو شرکت ایران ترانسفو و شرکت صنعتی مینو در استان زنجان، صنعت بانکداری و تولید را دو بال اقتصاد کشور عنوان کرد و بر همکاری دوجانبه برای تداوم و افزایش تعاملات تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی، ​مدیر عامل بانک صادرات ایران در دیدار با مدیران شرکت ایران ترانسفو، اقدامات انجام شده برای ارتقای صنعت تولید برق را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارتباط بانک صادرات ایران با وزارت نیرو یک ارتباط راهبردی است و این بانک در صنعت سدسازی حضور گسترده دارد و نگاه این بانک به تولید و توسعه برق در حوزه صنعتی و خانگی یک نگاه ویژه است.

وی افزود: از این که بانک صادرات ایران توانسته در کنار این مجموعه کمک مؤثری به توسعه صنعت برق کند، جای خرسندی دارد و بانک صادرات ایران آمادگی دارد تا با تأمین نقدینگی و پرداخت تسهیلات، تعهدات و اعتبارات، نقش مؤثرتری ایفا کند.
ایمانی تصریح کرد: صنعت بانکداری و تولید دو بال اقتصاد کشور است و همکاری و تعامل بیشتر این دو بخش می‌تواند رشد اقتصادی را رقم بزند. بانک صادرات ایران با تمامی امکانات خود در شعب و ستاد، حمایت از بخش‌های اقتصادی را در دستور کار خود دارد و این آمادگی وجود دارد تا علاوه بر پرداخت تسهیلات، با استفاده از همه ابزارهای اعتباری و همکاری‌های دو جانبه، پاسخگوی نیازهای تولید و صنعت باشد.
بهزاد ظهیری، مدیر عامل شرکت ایران‌ترانسفو در این دیدار با قدردانی از صادرات ایران گفت: کارکنان بانک صادرات ایران ارتباط با ایران ترانسفو را نه به عنوان یک مشتری بلکه به عنوان یک همکار در توسعه تولید صنعت برق مدنظر دارند و در هر لحظه برای حمایت از این شرکت همکاری لازم را انجام می‌دهند.
وی افزود: اگر کار مثبتی با توجه به شرایط فعلی اقتصادی در یک واحد تولیدی رخ می‌دهد، به مدد نظام بانکی است و نقش بانک صادرات ایران در حمایت از ایران ترانسفو ارزنده و غیر قابل انکار است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران همچنان در سفر به استان زنجان در دیدار با غلام‌عباس درفشی، مدیر عامل شرکت صنعتی مینو و معاون مالی و اداری هلدینگ خودکفایی آزادگان، حمایت از تداوم تولید و اشتغال را مأموریت مهم این بانک عنوان کرد و برای تمدید تفاهم‌نامه با این هلدینگ و بسترسازی استفاده از سایر ابزارهای مالی برای حمایت از این گروه دستورات لازم را صادر کرد.
درفشی در این دیدار با اعلام آمادگی برای همکاری با بانک صادرات ایران، گفت: زمانی که این شرکت با مشکلات مالی مواجه بود، بانک صادرات ایران به کمک این شرکت آمد و این عامل انگیزه مهمی برای انتخاب این بانک به عنوان بانک اول است و زمینه همکاری با بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک قدیمی و همکار شرکت مینو بیش از گذشته فراهم است.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما