شناسهٔ خبر: 58640629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی:

برنامه اصلی دشمن برای ضربه به اسلام و انقلاب "تردید افکنی"است

زهرا مرادی

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: برنامه اصلی دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب "تردید افکنی"است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، امروز(18 بهمن) در گردهمایی روحانیون شیعه و اهل سنت کرمانشاه که با موضوع جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه تردید افکنی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب در برنامه اصلی دشمن است، گفت: باید با تبیین دستاوردهای اسلام و انقلاب نگذاریم دشمنان جامعه را فریب بدهند.

وی با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای نظام اهمیت دارد، گفت: باید برای جامعه به خصوص جوانان روشنگری کنیم که ما قبل از انقلاب هیچ نبودیم، اما با پیروزی انقلاب اسلامی به قدرتی رسیده‌ام که امروز دنیا روی ما حساب می‌کند.

وی تاکید کرد: دشمنان بعد از اینکه دیدند جنگ نظامی نمی‌تواند به اسلام و انقلاب خدشه‌ای وارد کند، به جنگ مذهبی روی آوردند و در تلاشند برای نابودی اسلام و انقلاب اختلافات بین مسلمانان را علم کنند، لذا برای مقابله با توطئه های کنونی دشمنان باید از نسخه پیامبر اکرم(ص) در بدو اسلام که استقامت در برابر دشمنان بود، استفاده کنیم.

وی اشاره‌ای هم به اغتشاشات اخیر داشت و گفت: در قضایای اخیر دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پای کار آمده بودند و  از هیچ تلاشی برای نابودی اسلام و انقلاب مضایقه نکردند.

 حجت الاسلام حسن منتظری مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه نیز در این همایش با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان علیه ما مرتب در حال افزایش است، گفت: دشمنان راهکارهای مختلف را علیه ما آزمایش کرده و از هر سلاحی که ناامید شده‌اند به سمت استفاده از سلاحی تند و تیزتر دیگری رفته‌اند و هرگز دست از توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب برنخواهند داشت.

وی با بیان اینکه استقامت و پایداری انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید، گفت: امروز هم برای حفاظت از اسلام و انقلاب به همان استقامت سال 1357 احتیاج داریم.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه بابیان اینکه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر دوستداران انقلاب را دلگرم و دشمنان را از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دلسرد خواهد کرد، ابراز امیدورای کرد: برگزاری این همایش با حضور سخنرانان برجسته بتواند نقش تاثیرگذاری در تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه داشته باشد.

وی جهاد تبیین را در شرایط کنونی ضروری عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم مردم و جوانان کماکان با انقلاب باشند، باید به گونه‌ای مستدل و مستند جهاد تبیین کرده و در عین حال به مطالبات مردم هم توجه داشته باشیم.

انتهای پیام
 

نظر شما