شناسهٔ خبر: 58638357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآنی «شکوفه های احمدی» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

نهمین دوره مسابقات قرآنی «شکوفه های احمدی» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  در استان فارس، نهمین دوره مسابقات قرآنی «شکوفه های احمدی» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ویژه مهدها و پیش دبستانی ها و عموم کودکان شهر مقدس شیراز برگزار می شود. این مسابقات قرآنی، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تولیت معظم آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در خصوص محوریت قرار گرفتن این حرم مطهر به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی و پرورش حافظین قرآن کریم و استعداد های قرآنی از بدو کودکی برگزار می شود.

 

به این ترتیب، مرکز «دارالقرآن» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همزمان با دهه مبارک فجر ، نهمین دوره مسابقات قرآنی «شکوفه های احمدی» را  ویژه کودکان زیر 6 سال مهد ها و پیش دبستانی های شهر مقدس شیراز برگزار می کند.

 

بر این اساس کودکان متولد ۱ مهر ۹۵ تا ۳۱ شهریور ۹۷ مجاز به ثبت نام در این دوره مسابقات قرانی هستند و به تمامی شرکت کنندگان هدیه عمومی و به نفرات برگزیده هر رشته، جوایز متبرک اهدا خواهد شد.

 

علاقمندان برای ثبت نام کودکان خود می توانند از ۱ تا ۱۸ بهمن از طریق پایگاه اینترنتی حرم مطهر  حضرت شاهچراغ (ع) به نشانی shahecheragh.ir/shekoofeha اقدام کنند و در زمان ثبت نام، بارگذاری عکس پرسنلی هر شرکت کننده در سایت الزامی است.
زمان برگزاری این مسابقات بر اساس رشته انتخابی از ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ آغاز می شود و مسابقات در رده سنی چهار تا 6 سال و در 2 گروه و بر طبق مقدار محفوظات برگزار خواهد شد که برای گروه الف، حفظ ۱۲ سوره آخر قرآن از سوره «عصر» تا «ناس» به همراه سوره «حمد» و برای  گروه ب، حفظ ۲۲ سوره آخر قرآن از سوره «ضحی» تا «ناس» به همراه سوره «حمد» در نظر گرفته شده است.    

 

همچنین اطلاع رسانی در خصوص نوبت بندی متسابقین، ۱۹ بهمن از طریق پایگاه اینترنتی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اعلام خواهد شد.


لازم به ذکر است که مراکز پیش دبستانی، مهدهای کودک و موسسات قرآنی برای ثبت نام کودکان خود محدودیتی ندارند و به مدارس و مربیان نفرات برتر هم لوح تقدیر و تبرکی اهدا می شود.

 

تماس با شماره های ۳۲۲۲۵۰۰۴ -۳۲۱۳۱۲۴۳ در ساعات اداری هم برای علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر امکان پذیر است.

پایان پیام/664

نظر شما