شناسهٔ خبر: 58638201 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خبر بد برای بایرن: نیمار و راموس برگشتند

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: مصدومیت ستاره‌های پی اس جی در چند روز اخیر باعث شده بود که کادر فنی و هواداران این تیم نگران غیبت آنها در دیدار حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باشند. 
نیمار، راموس و کیلیان امباپه از مهم‌ترین بازیکنان این تیم بودند که در طول این مدت به دلیل خستگی عضلات و مصدومیت در زمین بازی احتمال غیبت آنها در دیدار برابر بایرن وجود داشت اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط برای این تیم بهتر شده است. 
نیمار و راموس در بازی این هفته برابر تولوز که با پیروزی 1-2 شاگردان کریستوف گالتیه به پایان رسید حضور نداشتنند اما روز گذشته بار دیگر به تمرینات برگشتند تا احتمال حضور آنها در دیدار حساس برابر مارسی در جام حذفی فرانسه که چهارشنبه شب برگزار خواهد شد بالا برود. 
1799192
پی اس جی همچنین سه‌شنبه هفته آینده باید دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ را برگزار کند و با این که احتمال غیبت امباپه در این بازی زیاد است اما حضور نیمار و راموس در ترکیب این تیم خبر خوبی برای بایرن نخواهد بود. 
هرچند گفته می‌شود که احتمال دارد امباپه هم بتواند در این بازی حضور داشته باشد اما این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما