شناسهٔ خبر: 58637850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ریموند دومنک:

در PSG هم مثل آرژانتین، همه برای مسی بازی می‌کنند

مربی سابق تیم ملی فرانسه معتقد است پی اس جی حالا بسیار شبیه به تیم ملی آرژانتین شده و همه در خدمت لیونل مسی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های اخیر پی اس جی، لیونل مسی بسیار تعیین کننده کار کرده و اجازه نداد غیبت کیلیان امباپه و نیمار حس شود. پی اس جی شنبه توانست 2-1 تولوز را شکست دهد و لیونل مسی زننده گل پیروزی‌بخش پاریسی ها بود. مسی پس از جام جهانی درخشانش، حالا در پی اس جی نیز سرنوشت‌ساز کار می کند.

1798998

کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری پس از بازی با تولوز و در مورد مسی گفته بود:«از بازیکنانم خواسته ام برای مسی بازی کنند. مسی از برخی وظایف معاف است. هم‌تیمی‌های او باید تلاش خود را برای بازیابی توپ مضاعف کنند و توپ را به مسی برسانند.»

ریموند دومنک با گالتیه موافق است. او به اکیپ گفت:«من با گالتیه موافق هستم. مسی حتی وقتی جوان بود هم در کارهای دفاعی شرکت نمی کرد و حالا که 35 ساله است، باید تمرکزش را فقط روی حمله بگذارد. وقتی توپ به مسی می رسد، می توان انتظار هر اتفاق مثبتی برای پی اس جی را داشت.»

دومنک ادامه داد:«پی اس جی حالا شبیه به تیم ملی آرژانتین شده و در آن همه برای مسی بازی می کنند.  او در بازی های اخیر پی اس جی سرنوشت‌ساز بوده و اجازه نداد غیبت نیمار و امباپه حس شود. همه باید در خدمت مسی باشند و این رمز موفقیت پی اس جی خواهد بود.»

نظر شما