شناسهٔ خبر: 58637496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه الیگودرز:

هنر ابزاری مهم و اثرگذار برای ترویج فرهنگ نماز است

حجت الاسلام سرلک به اهمیت زبان هنر در انتقال و ترویج ارزش های دینی اشاره کرد و گفت: هنر ابزاری مهم و اثرگذار برای ترویج فرهنگ نماز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز(18بهمن)، در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی خوشنویسی نماز اظهار داشت: با توجه به ویژگی و ذات متعالی هنر، می توان از آن به عنوان وسیله ای برای دست یابی به اهداف والای الهی و انسانی به ویژه ترویج فرهنگ نماز بهره برد.

 

امام جمعه الیگودرز افزود: تبیین و ترویج ارزش ها و ارتقای اخلاق و معنویت سعادت جامعه را تضمین می کند.

 

وی با بیان اهمیت جایگاه نماز در هنر، بیان کرد: نماز به شخصیت و رفتار انسان جهت می دهد و با توجه به کلام خدا، انسان را از فحشا و منکرات باز می دارد.

 

حجت الاسلام سرلک عنوان کرد: نماز می تواند با دور کردن زشتی از فرد، جامعه را به سرمنزل سلامت برساند و این زمانی محقق می شود که به جایگاه و اهمیت نماز توجه شود.

 

هنر رساترین زبان برای انتقال معنویت است

 

مدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز در ادامه نیز در رابطه با جشنواره خوشنویسی نماز گفت: هنر رساترین زبان برای انتقال معنویت است و معنویت نیز راه تعالی هنر به شمار می‌آید از این رو با نگاه به آینده‌ای روشن و متعالی، چهارمین جشنواره خوشنویسی نماز به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزارشد.

 

پایان پیام/666

نظر شما