شناسهٔ خبر: 58637031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

با چراغ‌سبز امباپه: پی‌اس‌جی به دنبال ستاره سیتی

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: برناردو سیلوا تابستان گذشته قصد داشت منچسترسیتی را ترک کند. در آن روزها مقصد مدنظر این ستاره پرتغالی باشگاه بارسلونا بود، اما باشگاه کاتالان قادر به پرداخت مبلغ مد نظر منچسترسیتی نبود و در نتیجه سیلوا در منچستر ماندگار شد.
اینکه برناردو قصد ترک سیتی را داشت تغییری در رابطه خوب پپ گواردیولا با او ایجاد نکرد و هافبک پرتغالی در فصل جاری هم یکی از مهره‌های مهم تیم پپ بوده است. او در این فصل برای سیتی 31 بازی انجام داده، دو گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل ساخته است.
1799043
امروز سایت فرانسوی le10 sport در خبری اختصاصی مدعی شد که برناردو سیلوا همچنان قصد تجربه کردن چالشی جدید را دارد و به اطرافیانش اطلاع داده که تصمیم نهایی را گرفته و در پایان فصل جاری حتما از سیتی جدا خواهد شد.
در این گزارش اشاره شده که از زمان پیوستن لوئیس کامپوس به پی‌اس‌جی به عنوان مدیر ورزشی، برناردو یکی از گزینه‌های موردعلاقه او بوده است و در ماه‌های آینده پاریسی‌ها تلاش بیشتری برای به خدمت گرفتن ستاره پرتغالی خواهند کرد.
پی‌اس‌جی تابستان گذشته هم در کنار بارسا سعی کرد مذاکراتی با سیتی درباره برناردو سیلوا انجام بدهد، ولی سیتیزن‌ها بلافاصله هر نوع مذاکره درباره ستاره پرتغالی‌شان را رد کردند تا تیر لوئیس کامپوس به سنگ بخورد. این رسانه فرانسوی می‌گوید علاوه بر لوئیس کامپوس در حال حاضر کیلیان امباپه هم به یکی از حامیان سرسخت برناردو تبدیل شده و به مدیران باشگاه اطلاع داده سیلوا بهترین خرید ممکن در تابستان آینده خواهد بود.
1799044

نظر شما