شناسهٔ خبر: 58636342 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

اظهار نظر قابل تامل یک کارگردان زن؛

شاه‌حسینی: «بنیاد سینمایی فارابی» توانسته مدیریت درستی بر تقسیم بودجه تولید فیلم‌ها داشته و وعده‌های خود را محقق کند

سینماپرس: نویسنده و کارگردان سینما، گفت: با توجه به اینکه بنیاد سینمایی فارابی فیلم‌های زیادی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر دارد، به نظر می‌رسد مدیریت خوبی در تولید فیلم‌ها و هزینه‌های ساخت آثار داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، انسیه شاه‌حسینی در گفت و گو با ایرنا، بعد از تماشای فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما درباره عملکرد بنیاد سینمایی فارابی در حوزه تولید آثار سینمایی بیان کرد: فارابی تلاش و عملکرد بسیار خوبی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر داشته است. زیرا با توجه به اینکه فیلم‌های متعددی در موضوعات متنوع داشته است، توانسته مدیریت درستی بر تقسیم بودجه تولید فیلم‌ها داشته و وعده‌های خود را محقق کند.

وی با اشاره به تنوع ژانر و اقلیم آثار بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره چهل و یکم عنوان کرد: این تنوع اقلیم بسیار اتفاق خوبی است و باعث می‌شود که فیلم‌ها از فضای بسته آپارتمانی خارج شوند.

شاه حسینی در پایان پیشنهاد داد: به نظرم نیاز است که به کمیت و کیفیت فیلم‌ها بیشتر توجه شود. در واقع باید جوری داستان را روایت کنیم که آسیب دهنده نباشد و وقتی نام ارگان‌های دولتی بر یک فیلم قرار می‌گیرد، کیفیت آن‌ها قابل دفاع باشد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در حال برگزاری است. بنیاد سینمایی فارابی با ۹ فیلم در این رویداد حضور دارد.

نظر شما