شناسهٔ خبر: 58633524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کار‌های تربیتی در بستر مساجد به زودی نمود‌های خود را نشان می‌دهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به سرآمد بودن فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد در اردبیل گفت: کار‌های تربیتی در بستر مساجد به زودی نمود‌های خود را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

کار‌های تربیتی در بستر مساجد به زودی نمود‌های خود را نشان می‌دهدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل امیر رجبی در جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با اشاره به سرآمد بودن فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد در اردبیل اظهار کرد: کار‌های تربیتی در بستر مساجد به زودی نمود‌های خود را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه اجرای کار‌های هنری در بستر مساجد از مهمترین فعالیت‌های کانون‌های مساجد است، گفت: مساجد کارکرد‌های بسیاری مهم در طول تاریخ اسلام داشته اند و امروز نیز باید فعالیت‌های فرهنگی و هنری مهم کشور در مساجد رقم بخورد تا شاهد رشد و شکوفایی این فعالیت‌ها و پرورش نیرو‌های مستعد و متعهد باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: باید اذعان داشت که پویایی و حرکت‌های مهم در فعالیت‌های مساجد دیده می‌شود.
رجبی با بیان اینکه امروز شاهد تأثیرگذاری روحیه مسجدی بر نوجوانان و جوانان هستیم، افزود: اگر یک کار فرهنگی با عمق و محتوای غنی در مساجد تولید شود زمینه بسیار خوب و مهم را برای بسترسازی سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری را فراهم خواهد کرد که این زیر ساخت مهم در کانون‌های مساجد تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر نخبگان قدم‌های مهمی در راستای مدیریت فرهنگی بردارند قطعاً گام‌های بلندی را برای فعالیت‌های فرهنگی خواهیم برداشت.

بیشتر بخوانیم:
طرح عدالت آموزشی با محوریت مساجد اجرا می‌شود
مدیر کانون فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح عدالت آموزشی با محوریت مساجد و همکاری ستاد اجرایی امام و آموزش و پرورش استان اردبیل اجرا می‌شود.

 

روز جهانی مسجد
مساجد در فرهنگ اسلامی از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستندوتقویت این پایگاه مهم دینی موثرترین راه برای اصلاح دین و فرهنگ اسلامی به شمار می‌رود.

نظر شما