شناسهٔ خبر: 58633521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیش بینی هواشناسی

کاهش ۲۰ درجه‌ای دمای هوا در گلستان

کارشناس هواشناسی گلستان: فردا چهارشنبه، دمای هوا در استان در مقایسه با امروز ۲۰ درجه سانتی گراد سردتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ کارشناس هواشناسی گلستان گفت: با حاکمیت جریانات جنوبی در استان طی روز‌های اخیر، امروز بیشینه دما در برخی مناطق استان به ۲۹ درجه سانتی گراد می‌رسد.

مهدیه اصحابی با اعلام این خبر افزود: از عصر امروز به تدریج با شمالی شدن جریانات، بارش‌های پراکنده در استان آغاز و از فردا بر شدت و گستره بارش‌ها افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود، ادامه داد: فردا دمای هوا در استان در مقایسه با امروز ۲۰ درجه سانتی گراد سردتر می‌شود.

کاهش ۲۰ درجه‌ای دمای هوا در گلستان کاهش ۲۰ درجه‌ای دمای هوا در گلستان کاهش ۲۰ درجه‌ای دمای هوا در گلستان

کارشناس هواشناسی گلستان اضافه کرد: پنجشنبه سرمای هوا و ریزش برف در مناطق سردسیر ادامه دارد و از شب، ریزش برف در برخی مناطق شهری استان هم دور از انتظار نیست.

اصحابی افزود: این سامانه سرد و بارشی تا اواخر وقت جمعه در استان فعال است و در این مدت، دریا مواج است و احتمال آبگرفتگی برخی معابر، وقوع سیلاب‌های ناگهانی در نواحی مستعد و اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه جاده‌های کوهستانی، دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، ضروری است.

<div id="video-display-embed-code_9204032"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3745766/9204032?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما