شناسهٔ خبر: 58632877 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر مطرح کرد:

ارائه بیش از ۲۰۰ خدمت توسط شهرداری یزد به شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری خط مقدم خدمت به مردم است، گفت: به غیر از پروژه‌هایی که امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم، شهرداری یزد در طول سال بالغ بر ۲۰۰ خدمت را به صورت شبانه‌روز به مردم ارائه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _سه‌شنبه هجدهم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خدمات منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این ایام سازمان‌ها، نهادها و ادارات به ارائه عملکرد خود برای مردم می‌پردازند تا مردم نسبت به خدماتی که به آن‌ها ارائه شده است، اطلاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری خط مقدم خدمت به مردم است، گفت: به غیر از پروژه‌هایی که امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم، شهرداری یزد در طول سال بالغ بر ۲۰۰ خدمت را به صورت شبانه‌روز به مردم ارائه می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه بسیاری از این خدمات شاید به قدری برای مردم عادی شده است که حتی احساس هم نمی‌شود، گفت: شهروندان از بدو تولد تا زمانی که از دنیا می‌روند به صورت کامل از خدمات شهرداری استفاده می‌کند.

سیفی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بیش از هر اقدام دیگری در سطح شهر به چشم می‌آید، ادامه داد: در ابتدای فعالیت شورای اسلامی شهر یزد، سعی کردیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانیم، یکی از مهمترین این پروژه‌ها زیرگذر شهدای نعیم‌آباد بود که با وجود تمام مشکلات و کمبودهایی که در منابع و اعتبارات آن وجود داشت، در زمان اعلام شده به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به وقوع سیل سال جاری در یزد گفت: ابتدای امسال سیل بسیار بزرگی در شهر یزد اتفاق افتاد و مشکلات جدی به واسطه این سیل به وجود آمد که جبران هر یک از آن‌ها زمان و هزینه بسیار زیادی را به دنبال داشت.

وی افزود: هنوز به صورت کامل مشکلات سیل ابتدای سال یزد رفع نشده بود که در مرداد نیز سیل وسیع‌تری رخ داد و بالغ بر ۱۰۰ واحد مسکونی به صورت کامل در سطح شهر تخریب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد یکی از مهمترین خسارت‌های سیل را در ارتباط با زیرساخت‌ها دانست و تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از خرابی‌هایی که در سطح شهر یزد و در ارتباط با آسفالت مشاهده می‌شود به دلیل همین سیل بود که در سطح شهر یزد رخ داد.

سیفی گفت: پس از این سیل اقدام به رفع مشکلات آن کردیم اما در فاصله کمی از این حادثه شاهد ناآرامی‌ها بودیم و با وجودی که یزد در کل کشور کمترین آسیب در اغتشاشات را دید، اما بازهم میلیاردها تومان خسارت به زیرساخت‌ها و تجهیزات آن وارد شد.

وی ادامه داد: با وجود تمام آسیب‌هایی که امسال شاهد بودیم، شهرداری یزد اجازه نداد که امور شهر تعطیل شود و در نقاط مختلف به‌ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شده است.

نظر شما