شناسهٔ خبر: 58631961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سردار آزمون: از لیگ فوتبال مردان هم بیشتر پاداش می دهم!

سردار آزمون در گفت و گویی درباره صعود تیمش به فینال لیگ والیبال زنان توضیح داد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ سردار آزمون در گفتگویی ادعای جالب و البته عجیبی را مطرح کرد.

سریک که در بازی اول مرحله نیمه‌نهایی مقابل سایپا شکست خورده بود در دو مسابقه بعدی توانست حریف سرسخت خود را شکست دهد و به دیدار فینال رقابت های لیگ برتر والیبال زنان صعود کند تا حریف پیکان شده باشد.

ورزش سه نوشت: به بهانه صعود سریک به فینال رقابت های لیگ برتر والیبال زنان گفت‌وگویی با ستاره تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه بایرلورکوزن و البته مالک این تیم ترتیب دادیم که در اینجا آن را می خوانید.

*سردار احتمالاً خیلی خوشحال هستی. تیم تحت مالکیت تو به فینال لیگ برتر زنان صعود کرد.

بله، در هر ورزشی چه انفرادی و چه تیمی وقتی شما به فینال راه پیدا می‌کنید این یعنی مزد زحماتتان را گرفته‌اید و آن چیزی که لایقش بوده‌اید را کسب کرده‌اید. من از این بابت خیلی خیلی خوشحالم. واقعاً به تک تک این بچه ها خسته نباشید می‌گویم. واقعاً کاری کارستان کردند و دیروز یک بازی خیلی سخت را خیلی آسان بردند؛ مخصوصاً بازی با سایپا که همیشه چه در بخش مردان و چه زنان بازی سختی برای ما بوده است. ما در این بازی توانستیم خیلی راحت بر حریف غلبه پیدا کنیم و به فینال برویم. من دوباره این موفقیت را تبریک می‌گویم.

*انگار خیلی بابت این صعود به فینال احساساتی شدی

اینقدر خوشحالم، اینقدر خوشحالم که اصلاً نمی توانم میزان آن را بیان کنم. من این تیم را ساختم و در شرایط سخت و خوبش کنار آن بودم. این بچه های جوان، موفق و پر استعداد به حقشان رسیدند. قطعاً من خیلی خیلی خوشحالم و واقعاً دمشان گرم.

*حتماً بابت رفتن به فینال هم پاداش ویژه‌ای به تیمت خواهی داد.

بله فکر می‌کنم ما تیمی هستیم که رکورد پاداش‌ها را در لیگ بانوان زده ایم. بعد از برد سایپا ما پاداشی می‌دهیم که شاید حتی در لیگ مردان هم وجود نداشته باشد. حتی من چیزی که از لیگ فوتبال مردان می بینم هم متوجه می‌شوم که ما از آنها هم شاید بیشتر پاداش می دهیم.

*پیش از شروع لیگ فکرش را می‌کردی که سریک فینالیست شود؟

بله من فکرش را می کردم. من به تک تک این بازیکنان اعتماد کامل داشتم. با اینکه سه بازیکن ما مصدومیت خیلی شدیدی دارند اما هیچ بهانه ای نیاوردند و تا لحظه آخر جنگیدند و اسم شهر گنبد کاووس را در ایران بالا بردند. بار اول است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و من از این بابت خیلی خیلی خوشحالم و به همه بچه ها خسته نباشید بگویم.

*پیش بینی‌ات از نتیجه فینال چیست؟

اصلا برای من مهم نیست که تیمم قهرمان یا دوم شود. به نظر من تا همین جا هم هر تیمی که به فینال رسیده قهرمان است. من به دو تیم پیکان و سریک تبریک می‌گویم. هر دو تیم از اول این لیاقت را داشتند که فینالیست شوند. پیکان هم تیم بسیار خوبی است و جزو تیم های با شخصیت ایران است که ما به آنها احترام می گذاریم و امیدوارم که بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم.

*سردار یک نکته ای که در رابطه با تیم تو وجود داشت به آرامش تیمی سریک مربوط می شد. در همین بازی با سایپا دیدیم که شما بعد از عقب افتادن بر خلاف حریف کاملاً آرامشتان را حفظ کردید و در نهایت به بازی برگشتید و فینالیست شدید. راز این اتفاق چیست؟

من بابت این موضوع خیلی به تیم افتخار می کنم چون حرف اول را کادر فنی می‌زند و حرف دوم را کاپیتان تیم. در نهایت همه بچه ها به نظرات کادرفنی و کاپیتان تیم احترام می‌گذارند حتی اگر به غلط باشد. یعنی داخل زمین امکان دارد که یک بازیکن که کاپیتان نیست بخواهد سر یک نفر دیگر داد بزند و این خیلی خوب است. این فوتبال نیست و باید در یک جمع شش، هفت نفره کاملاً به حرف کاپیتان احترام گذاشت.

من افتخار می‌کنم که چنین حاشیه‌هایی دور تیمم وجود ندارد و هرچه که بزرگان تیم گفتند را بچه‌های جوان‌تر انجام می‌دهند. از طرفی بازیکنان با تجربه سریک اصلاً جوان‌ترها را تحت فشار نمی گذارند. من به سودابه باقرپور، مهسا صابری و شبنم علیخانی بابت این اخلاق که همیشه سعی کردند به تیم کمک کنند تبریک می‌گویم. مخصوصاً به مهسا صابری که در یک شرایط سخت در حالی که پدرشان را از دست دادند کنار ما بوده و سه روز بعد از این اتفاق برای ما بازی کرد و گفت که این ها مثل خواهر های من هستند و نباید آنها را تنها بگذارم. این یک نمونه بارز از کاپیتان است؛ چه برای بازیکنان مرد و چه زن که بدانند وقتی کاپیتان هستی باید در هر شرایطی دست هم تیمی‌هایت را بگیری؛ این یک اجبار نیست و فقط نشان دهنده شخصیت بزرگ یک بازیکن است.

*حرف آخر

یک تبریک ویژه هم به خانم نیلوفر حجتی می‌گویم که در سال اول سرمربیگری خود تیمش را به فینال می‌رساند؛ این بزرگ بودن مربی و شخصیت بالای او را نشان می‌دهد. من از طرف خودم یک تبریک جانانه به نیلوفر حجتی می‌گویم چون لیاقتش را داشت که او را در فینال ببینیم. به طور کلی در سال اول حضورمان در لیگ برتر خیلی شرایط سختی بر ما گذشت اما خانم حجتی آنقدر خوب مدیریت کرد که نمی‌توانم باور کنم سال اول سرمربیگری ایشان است. من از طرف خودم، خانواده ام و به عنوان نماینده شهرم به ایشان تبریک می‌گویم.

 

نظر شما