شناسهٔ خبر: 58630633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هشدار داد

برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به افزایش سطح نظارت بر باشگاه‌های ورزشی و برخورد جدی با متخلفان، گفت: در مازندران تا بهمن ماه امسال ۲۴۵۳ باشگاه فعال مجوزدار داریم، اما هنوز برخی باشگاه‌ها فاقد مجوز هستند و این اشخاص تنها تا پایان سال برای دریافت مجوز فرصت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص فعالیت باشگاه‌های استان، اظهارکرد: سهم عمده‌ای از فعالیت ورزش استان به دوش باشگاه‌های ورزشی است و خدمات شایانی را به جامعه ورزش ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: با همکاری نهادهای نظارتی پیگیر وضعیت باشگاه‌ها هستیم. ضمن اینکه باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان سال برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت نداشتن مجوز با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف اشاره کرد و یادآور شد: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده است که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفان برخورد خواهد شد.

عالیشان افزود: در این راستا، تیمی از بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه‌های ذیربط از باشگاه‌های ورزشی بازدید خواهند کرد و در صورت اثبات تخلف، برخورد جدی می‌شود .

انتهای پیام

نظر شما