شناسهٔ خبر: 58630629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان تاکید کرد:

جهاد تبیین اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران در جنگ ترکیبی دشمن

فاطمه رائیجی

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: در شرایط فعلی که با جنگ ترکیبی و تبلیغاتی دشمن مواجه هستیم اصلی‌ترین وظیفه اصحاب رسانه جهاد تبیین است.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی تجری امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان اظهار کرد: در شرایط و مقطع کنونی کشور که دشمن با جنگ همه‌جانبه به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی همه امید و تلاش دشمن، راه‌اندازی جنگ تبلیغاتی و ترکیبی با استفاده از ابزار رسانه است، افزود: جشنواره‌های رسانه‌ای ابوذر تلنگری برای ما است تا ببینیم در کجای تاریخ ایستاده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی میراث خون هزاران شهید است، تصریح کرد: امروز دشمن با همه توان خود را برای کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گرفته که امیدوارم همه ما بتوانیم با قوت تمام به وظیفه خود در این گردنه تاریخی عمل کنیم‌.

تجری با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار اثر به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان ارسال شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۰۰ اثر به به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۴۰۱ اثر مربوط به بخش مکتوب و ۳۰۳ اثر مربوط به بخش چند رسانه‌ای بوده است.

وی به محورهای هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان اشاره کرد و توضیح داد: تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب از جمله محورهای هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان بوده است.

انتهای پیام

نظر شما