شناسهٔ خبر: 58630213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:

انقلاب اسلامی ریشه در ایثار و ازخودگذشتگی شهدا دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی ریشه در ایثار شهدا و مجاهدین راه حق دارد و تا این روحیه شجاعت و ایثار در میان ما وجود دارد، میهن اسلامی از گزند هر دشمنی ایمن خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اسرافیل وزیری در دیدار با جانباز و آزاده سرافراز حجت‌الاسلام محمد صادقی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از این قشر وظیفه و تکلیف است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه در ایثار شهدا و مجاهدین راه حق دارد و تا این روحیه شجاعت و ایثار در میان ما وجود دارد، میهن اسلامی ما از گزند هر دشمنی ایمن خواهد ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: تبیین سیره عملی شهدا و ترویج این فرهنگ سترگ علی‌الخصوص در میان نسل جوان، جامعه را به سوی تعالی خواهد برد و موجب خواهد شد اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، این عالی‌ترین خصایل انسانی، در لایه‌های مختلف اجتماع نهادینه شود.

وزیری پاسداشت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: ما درس شجاعت و مقاومت را از شهدا و ایثارگران آموختیم و باید نشان دهیم که شاگردان خوبی در این مکتب ولایی هستیم.

وی حضور ایثارگران در جامعه را مایه برکت نظام دانست و افزود: امروز که بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد، مفتخریم که یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حساس‌ترین مقاطع در کنار مردم و مسئولان بوده و با رهنمودهای راهگشایشان، بزرگترین پیروزی‌ها را در حوزه‌های امنیتی و نظامی برای ایران اسلامی رقم زدند.

نظر شما