شناسهٔ خبر: 58625821 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

عفو عمومی؛ خلع سلاح دشمن

با عفو عمومی رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب مجازی دشمنان قسم خورده این سرزمین، با هشتگ سازی‌ها، تبلیغات مسموم و شعارهای هنجارشکن به بن بست رسید و سلاح دشمن از کار افتاد.

صاحب‌خبر -

گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد مبارک رجبیه با پیشنهاد عفو و یا تخفیف مجازات عده زیادی از متهمان و محکومان موافقت کردند.

این فرمان عفو عمومی از سوی معظم‌له، بار دیگر نشان داد حیات انقلاب اسلامی در مهربانی و مداراست و با پسوند اسلام رنگ دینی گرفته و هر حرکت و انقلابی با وجود اسلام با فرهنگ و اخلاق همراه می‌شود و ماندگار خواهد شد.

جامعه‌ای که بخواهد در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و ... توسعه پیدا کند باید همراه فرهنگ و اندیشه اخلاقی رشد کند؛ جامعه ایران در سال ۱۳۵۷ هم با داشتن پایه قوی فرهنگ و دین اسلام انقلابی عظیم را به راه انداخت و پیروز میدان شد.

امروز که درخت تنومند انقلاب اسلامی ۴۴ ساله شده است، منافقین داخلی با همراهی رسانه‌های معاند و دشمنان معلوم‌الحال به بهانه فوت یک دختر ایرانی اغتشاش و آشوب را در خیابان‌های ایران به راه انداختند و بسیاری از دختران و پسران نوجوان و جوان را با اغوای رسانه‌ای به صحنه کشاندند و تحت تأثیر شعار‌ها قرار گرفتند و هیجانی تصمیم گرفتند و این رفتار‌های هیجانی آنان را به بازداشت و زندان کشاند.

باز هم به گواه تاریخ این حرکت‌های احمقانه و ناخردانه دشمنان این آب و خاک برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام به فضل الهی شکست خورد. دشمنان معلوم الحال این سرزمین با این تصمیم پدرانه رهبر معظم انقلاب دستپاچه شدند و از ترسشان سکوت کرده‌اند و لشکرکشی ضد انقلاب با بسیج همه امکانات برای رویارویی با ایران اسلامی، بسیار سریعتر از آنچه تصور می‌کردند شکست خورد و التهابات آن فرو نشست.

این رافت اسلامی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی است در برابر تندترین و بدترین خشونت کلامی و رفتاری بود که در فضای مجازی پخش شد و ثابت کرد دشمنان داخلی و خارجی برای رسیدن به اهداف خود حد و مرز اخلاقی نمی‌شناسد و با هر حربه‌ای فضای سیاسی و اجتماعی کشور را به سمت فضای دوقطبی و خشونت سوق می‌دهند تا از فضای ملتهب مصادره به مطلوب کنند.

این اقدام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کوته نظران و ناخردان گامی بلند در راستای آشتی ملی و تلطیف فضای سیاسی کشور شد تا جامعه برای مشارکت عمومی در عرصه‌های سیاسی (انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲)، اجتماعی و فرهنگی آماده شود.

با عفو عمومی رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب مجازی دشمنان قسم خورده این سرزمین با هشتگ سازی‌ها و  تبلیغات مسموم و شعارهای هنجارشکن  به بن بست رسید و سلاح دشمن از کار افتاد. به کوری چشم بدخواهان این نظام، انقلاب اسلامی ایران همچون خورشید می‌درخشد و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) تلالو خواهد داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما