شناسهٔ خبر: 58613209 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ادعای رسانه ایتالیایی: اشرف غنی ۱۱۰ میلیون دلار از قطر رشوه گرفت تا در مقابل طالبان نجنگد!

یکی از سندهای که تلویزیون ملی ایتالیا نشر کرده، سند دریافت پول به ارزش ۱۱۰ میلیون و ۴۷۸ هزار دلار از مطلق ماجد القحطانی،‌ نماینده قطر است که اجمل احمدی، نماینده خاص اشرف غنی، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۱ امضا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، یک رسانه ایتالیایی با انتشار سندی نوشت که اشرف غنی ردیس جمهور سابق افغانستان در قبال دریافت ۱۱۰ میلیون دلار از قطر پذیرفت تا در مقابل طالبان نجنگد.

به گزارش شفقنا؛ این شبکه سند دریافت این پول توسط اجمل احمدی، نماینده خاص اشرف غنی و رئیس وقت بانک مرکزی افغانستان از نماینده قطر را نشر کرده است.

یکی از سندهای که تلویزیون ملی ایتالیا نشر کرده، سند دریافت پول به ارزش ۱۱۰ میلیون و ۴۷۸ هزار دلار از مطلق ماجد القحطانی، نماینده قطر است که اجمل احمدی، نماینده خاص اشرف غنی، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۱ امضا کرده است.

ادعای رسانه ایتالیایی: اشرف غنی ۱۱۰ میلیون دلار از قطر رشوه گرفت تا در مقابل طالبان نجنگد!

آرشیو وزارت خارجه قطر نشان می دهد که آقای القحطانی در آن تاریخ در کابل بوده و با اشرف غنی هم در ارگ ریاست جمهوری افغانستان دیدار داشته است.

در نامه توضیح داده نشده است که این پول به چه علت به اشرف غنی پرداخت شده است. اما، ۵ هفته بعد از دریافت این «هدیه» در سفارت قطر در کابل، اشرف غنی از کابل فرار کرد و طالبان وارد پایتخت شدند.

311311

نظر شما